تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 مرداد 1400 | 12:50 ب.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت اعلام کرد: ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت تخریب شد
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت اعلام کرد: ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت تخریب شد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تخریب ۱۴ مورد باغ شهری در اراضی اوزون دره در حومه این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: عملیات تخریب در راستای تبصره ۱ و تبصره ۲ ماده ۱۰ […]


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تخریب ۱۴ مورد باغ شهری در اراضی اوزون دره در حومه این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.
به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: عملیات تخریب در راستای تبصره ۱ و تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و با اخذ حکم قضایی و با همراهی و نظارت دادستانی و حضور مقتدرانه یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی و اداره راهداری صورت گرفت.
همتی با بیان اینکه این اراضی پیش از این مراحل اخطار و تشکیل پرونده قضایی با استناد به تبصره قانونی فوق را طی کرده بودند، افزود: امروز پنجشنبه بیست و یکم مرداد ماه با بهره گیری از یک دستگاه لودر دستور قضایی اجرا و اراضی موصوف از خطر قطعه بندی و تبدیل به باغ ویلا خارج شد.
وی ابراز کرد: این عملیات در راستای جلوگیری از گسترش و تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی صورت گرفت و تلاش برای کوتاه کردن دست متصرفان و سود جویان در عرصه های کشاورزی ادامه دارد.
او با تاکید بر اینکه با هرگونه دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد خواهد شد، تصریح کرد: شناسایی، تشکیل پرونده و اعمال قانون برای دیگر تخلفات در سایر بخش های شهرستان مرودشت نیز در دستور کار است./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار