تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1400 | 09:12 ق.ظ
خبرنگاران در توسعه بخش کشاورزی نقش مستقیم دارند
خبرنگاران در توسعه بخش کشاورزی نقش مستقیم دارند معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت:خبرنگاران و رسانه های فعال در بخش کشاورزی همواره در معرفی ظرفیت و توانمندی بخش کشاورزی این شهرستان خصوصا، ایجاد اشتغال و توسعه و ترویج و به کار گیری روش های نوین در این بخش نقش مهمی ایفا کرده اند. به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی در […]


معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت:
خبرنگاران و رسانه های فعال در بخش کشاورزی همواره در معرفی ظرفیت و توانمندی بخش کشاورزی این شهرستان خصوصا، ایجاد اشتغال و توسعه و ترویج و به کار گیری روش های نوین در این بخش نقش مهمی ایفا کرده اند.

به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی در پیامی که مناسبت گرامیداشت فرار رسیدن روز خبرنگار صادر کرد، موفقیت بخش کشاورزی این شهرستان تحت عنوان قطب تولید محصولات مختلف را مرهون تلاش های اصحاب رسانه و اطلاع رسانی سریع و به موقع رسانه ها و تعامل با آنان دانست.
همتی ضمن قدردانی از تلاش های اهالی رسانه اظهار کرد: قصد داریم با افزایش تعامل با خبرنگاران در راستای معرفی فعالیت های بخش کشاورزی این شهرستان بیش از پیش گام برداریم.
متن پیام مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران فعال در این حوزه همواره در معرفی ظرفیت و توانمندی بخش کشاورزی این شهرستان پیشگام بوده است.
اصحاب رسانه در معرفی و شناسایی اشتغال در بخش کشاورزی، توسعه مکانیزاسیون، شناسایی توانمندی زنان روستایی، ایجاد روحیه اشتغالزایی در جامعه زنان روستایی، توسعه مشاغل خانگی، گلخانه ها، گیاهان دارویی توسعه، ترویج و به کارگیری روش های آبیاری نوین در بخش کشاورزی و شناسایی روش های بهزراعی در این بخش نقش مهمی ایفا کرده اند.
این مدیریت پیشرفت ها و موفقیت های این شهرستان در تولید انواع محصولات زراعی، باغی و دامی و تبدیل شدن به قطب تولید در اکثر محصولات را مرهون اطلاع رسانی و همگام بودن رسانه ها با کشاورزی این شهرستان می داند و قدردان زحمات بی شائبه این عزیزان خواهد بود.
خبرنگاران با اتکا به ذوق و استعداد شخصی، خلاقیت و با توجه به مسئولیت اجتماعی اطلاعات مفید را به طور ساده و قابل فهم و در قالبی که برای ارتقای کیفیت کار عموم موثر است در اختیار مردم قرار می دهند.
اینجانب فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را که به نام روز خبرنگار نام گذاری شده است به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و سایر فعالان حوزه رسانه تبریک و تهنیت عرض می کنم و سلامتی و موفقیت روز افزون را از خداوند منان برایشان مسئلت دارم.
کاووس همتی، معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار