تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 مرداد 1400 | 17:25 ب.ظ
برداشت رقم جدید سیب تابستانه در کامفیروز
برداشت رقم جدید سیب تابستانه در کامفیروز معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغازبرداشت سیب تابستانه رقم جدید “گالا” و رقم”چهار” از سطحی بالغ بر ۶۰۰ هکتار باغ های کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت خبر داد.به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی با بیان اینکه برداشت سیب تابستانه کامفیروز از اوایل مرداد آغاز و تا شهریور ماه ادامه دارد، اظهار […]


معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغازبرداشت سیب تابستانه رقم جدید “گالا” و رقم”چهار” از سطحی بالغ بر ۶۰۰ هکتار باغ های کامفیروز از توابع شهرستان مرودشت خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی با بیان اینکه برداشت سیب تابستانه کامفیروز از اوایل مرداد آغاز و تا شهریور ماه ادامه دارد، اظهار کرد: پیش بینی می شود با توجه به عملکرد بالای رقم” چهار” بیش از ۳۶ هزار تن سیب تولید و روانه بازار شود.
وی بیان کرد: کیفیت بالا، بازار پسندی، رنگ، طعم و مزه بسیار مطلوب، از مهمترین مزیت های سیب گالا نسبت به سایر ارقام است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه برداشت سیب برای اهالی منطقه اشتغالزایی کرده است، تصریح کرد: بالغ بر سی هزار “نفر روز” در طول برداشت سیب به صورت فصلی مشغول به کار هستند.
همتی افزود: سیب تولیدی علاوه بر تامین نیاز شهرستان به استانها ی همجوار از جمله اصفهان، یزد و تهران ارسال می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت یادآور شد: همه سیب تولیدی در مرودشت مربوط به کامفیروز است که به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی محصول تولیدی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است./روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار