تاریخ انتشار: چهارشنبه 6 مرداد 1400 | 17:21 ب.ظ
دریافت نشان حلال توسط کشتارگاه صنعتی “بهین دام مرودشت”
دریافت نشان حلال توسط کشتارگاه صنعتی “بهین دام مرودشت” مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از دریافت کد نظارت شرعی برای اولین بار در استان فارس توسط کشتارگاه صنعتی بهین دام مرودشت خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی بهین دام مرودشت جز چهار کشتارگاه صنعتی دام در استان و اولین کشتارگاه صنعتی موجود در فارس که نشان حلال را […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از دریافت کد نظارت شرعی برای اولین بار در استان فارس توسط کشتارگاه صنعتی بهین دام مرودشت خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی بهین دام مرودشت جز چهار کشتارگاه صنعتی دام در استان و اولین کشتارگاه صنعتی موجود در فارس که نشان حلال را دریافت کرده است.

او با اشاره به این که کشتارگاه مذکور دارای ظرفیت واقعی کشتار یک هزار راس دام سبک و یکصد راس دام سنگین در هر شیفت کاری است، تصریح کرد: در این کشتارگاه در حال حاظر روزانه ۵۰۰ راس دام سبک و ۵۰ راس دام سنگین کشتار می شود.

همتی با اذعان به اینکه هفت ناظر نظارت بر این کشتارگاه را برعهده دارند، ابراز کرد: پنج ناظر بهداشتی، شامل سه دکتر دامپزشک، دو کارشناس دامپزشکی و یک ناظر دولتی و یک ناظر ذبح شرعی بر این کشتارگاه نظارت مستمر دارند.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت با یادآوری اینکه کشتارگاه “بهین دام مرودشت” قابلیت قطعه بندی، بسته بندی و نگهداری گوشت گرم و منجمد را دارد، اظهار کرد: سردخانه این کشتارگاه دارای ظرفیت نگهداری ۱۵۰ تن گوشت گرم و ۵۰۰ تن گوشت منجمد و آلایشات دامی را دارد.

به گفته همتی؛ کد نظارت شرعی همانند کد بهداشتی برای ایجاد اطمینان مردم با هدف مصرف مواد پروتئینی و فرآورده های خام دامی است و موجب می شود مصرف کنندگان علاوه بر بهداشتی بودن محصول به حلال شرعی بودن آن نیز اطمینان کنند./روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار