تاریخ انتشار: سه شنبه 5 مرداد 1400 | 09:09 ق.ظ
هشدارپلیس راهورمرودشت به رانندگان متخلف
هشدارپلیس راهورمرودشت به رانندگان متخلف رئیس پلیس راهور شهرستان مرودشت،به رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند هشدار داد. به گزارش سلام مرودشت ، به نقل از خبرنگارپایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم”داریوش اکبری” درتشریح این خبرگفت: باتوجه به اینکه علت تصادفات درشهر ناشی از سرعت غیر مجاز،عدم توجه به جلو به دلیل صحبت کردن با تلفن همراه ،عدم رعایت حق […]

رئیس پلیس راهور شهرستان مرودشت،به رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند هشدار داد.

به گزارش سلام مرودشت ، به نقل از خبرنگارپایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم”داریوش اکبری” درتشریح این خبرگفت: باتوجه به اینکه علت تصادفات درشهر ناشی از سرعت غیر مجاز،عدم توجه به جلو به دلیل صحبت کردن با تلفن همراه ،عدم رعایت حق تقدم وعدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه می باشد ضمن اعمال جریمه ،نمره منفی نیز برای رانندگان خاطی لحاظ می‌شود.
وی افزود:همچنین رانندگانی که مرتکب دو تخلف حادثه ساز همزمان میشوند خودرو آنها به مدت ۷۲ساعت علاوه بر اعمال قانون ودرج نمره منفی در پارکینگ توقیف خواهد شد.
سرهنگ”اکبری” درپایان از همشهریان عزیز تقاضا کرد: باتوجه به اینکه در اکثر معابر با وجود بافت شهری عابرین پیاده درحال تردد از عرض معابر و خیابان‌هاهستند باسرعت مطمئنه ومجاز حرکت کنند واز انجام حرکات مخاطره آمیز در رانندگی پرهیز کنند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار