تاریخ انتشار: یکشنبه 3 مرداد 1400 | 12:33 ب.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: صدور حواله کود شیمیایی در مرودشت الکترونیکی می شود
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: صدور حواله کود شیمیایی در مرودشت الکترونیکی می شود معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از اول شهریور ماه تحویل کودهای شیمیایی یارانه دار بر اساس حواله الکترونیکی صادره از سامانه پایش مواد کودی صورت می گیرد.به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی با بیان اینکه توزیع کود بر مبنای اطلاعات ثبت شده زراعت های مختلف در سامانه جامع پهنه بندی انجام […]


معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از اول شهریور ماه تحویل کودهای شیمیایی یارانه دار بر اساس حواله الکترونیکی صادره از سامانه پایش مواد کودی صورت می گیرد.
به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی با بیان اینکه توزیع کود بر مبنای اطلاعات ثبت شده زراعت های مختلف در سامانه جامع پهنه بندی انجام می گیرد، افزود: از این رو بروز رسانی اطلاعات موجود در سامانه پهنه بندی بسیار حائز اهمیت است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با اذعان به اینکه سامانه پایش کودی با سامانه جامع پهنه بندی متصل است، ابراز کرد: هرکشاورز برای هر محصول درخواست خود را در سامانه پایش کودی ارسال خواهد کرد و نیاز به ثبت اطلاعات زراعی محصول نیست.
همتی با تاکید بر اینکه کود تنها به اشخاصی تعلق می گیرد که کشاورز باشند، از بهره برداران و مسئولین پهنه های تولیدی خواست نسبت به ثبت دقیق اطلاعات زراعی تا بیستم مرداد ماه در سامانه جامع پهنه بندی اقدام کنند.
او در خصوص روند دریافت کود در این سامانه اظهار کرد: بهره برداران پس از ورود به سامانه، کارگزار مورد نظر خود را انتخاب می کنند، کد کارگزاری برای کشاورز نمایش داده خواهد شد و پس از ارسال، در خواست برای کارگزاری قابل رویت است.
به گفته وی؛ روند ذکر شده بر اساس ابلاغ وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ضوابط اختصاصی خرید، فروش، حمل و نگهداری نهاده و کالا های اساسی موضوع ماده (۲) دستورالعمل تبصره (۴) الحاقی ماده (۱۸) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و توزیع بهینه و موثر نهاده های کشاورزی میان کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی اجرایی می شود.
وی یادآور شد: سامانه پایش کودی به آدرس payeshkood.ir ا ویرایش شده سامانه های قبلی است و برای ورود به سامانه نیاز به کد کاربری و رمز عبور نیست و تنها کد ملی کافی است./روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار