تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1400 | 11:28 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: مرودشت، پیشتاز جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فارس
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: مرودشت، پیشتاز جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در فارس معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از جذب ۲۲۳ درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به مبلغ ۳۶۲ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹ در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت کاووس همتی اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده و استقبال بهره برداران مبلغ جذب شده بیش از […]

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از جذب ۲۲۳ درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی به مبلغ ۳۶۲ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۹ در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت کاووس همتی اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده و استقبال بهره برداران مبلغ جذب شده بیش از مبلغ تخصیصی استٰ.
وی بیان کرد: این اعتبارات ازطریق معرفی متقاضیان به بانک کشاورزی به تعداد ۱۴۵ نفر از افراد متقاضی، با بهره ۱۵ درصد از محل خط اعتباری مکانیزاسیون و از منابع داخلی بانک پرداخت شده است.
همتی افزود: با جذب این تسهیللات ۱۲۶ دستگاه تراکتور سه دستگاه کمباین، ۷۶ عدد انواع ادوات و دنباله بند ها خریداری و به ناوگان مکانیزاسیون این شهرستان افزوده شده است. این مقام مسئول ابراز کرد: هشت عدد از دنباله بند های خریداری شده از نوع دستگاه کشت بر روی پشته های بلند است که از اهداف سازمان جهاد کشاورزی در راستای ترویج این روش است.
به گفته همتی؛ منابع خط اعتباری با مدیریت بانک کشاورزی برای تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی به منظور ارتقاء ضریب مکانیزاسیون ادوات کشاورزی و افزایش درجه مکانیزاسیون کشاورزی پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه ضریب مکانیزاسیون این شهرستان ۳.۹ اسب بخار در هکتار است، تصریح کرد: ارتقاء ضریب و درجه مکانیزاسیون بخش کشاورزی علاوه بر کاهش هزینه تولید و اقتصادی کردن کشاورزی باعث افزایش تولید و بهره‌وری کشاورزی، انجام به موقع عملیات کشاورزی و تسریع در مراحل کشاورزی و پایین آمدن هزینه کارگری می‌شود. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت یادآور شد:
این شهرستان با تعداد ۵۲۶۰ دستگاه تراکتور، ( ۱۷ درصد تراکتور های استان فارس)
و ۱۷۹۸ دستگاه کمباین ( ۵۱ درصد کمباین استان فارس) بیشترین ضریب مکانیزاسیون در استان فارس را داراست./روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار