تاریخ انتشار: سه شنبه 22 تیر 1400 | 10:52 ق.ظ
ماموران انتظامی فارس ۱۲۷ کیلو تریاک کشف کردند
ماموران انتظامی فارس ۱۲۷ کیلو تریاک کشف کردند جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در ورودی شیراز ۱۲۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پراید کشف شد. به گزارش سلام مرودشت ، سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی “مرودشت” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “اصفهان-شیراز” […]

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در ورودی شیراز ۱۲۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پراید کشف شد.
به گزارش سلام مرودشت ، سردار “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری کارکنان انتظامی “مرودشت” هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور “اصفهان-شیراز” به یک سواری پراید مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرد، افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۲۷ کیلو تریاک کشف شد، افزود: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد.
سردار “ملک‌زاده” با بیان اینکه یک سواری پراید که اسکورت محموله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، عنوان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار