تاریخ انتشار: سه شنبه 22 تیر 1400 | 10:48 ق.ظ
دستگیری سارق مغازه و کشف اموال مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت در مرودشت
دستگیری سارق مغازه و کشف اموال مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت در مرودشت به گزارش سلام مرودشت فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری سارق مغازه و کشف اموال مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه با شگرد بازکردن قفل با شاه کلید، […]

به گزارش سلام مرودشت فرمانده انتظامی “مرودشت” از دستگیری سارق مغازه و کشف اموال مسروقه در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “فرشید زینلی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت مغازه با شگرد بازکردن قفل با شاه کلید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ انقلاب  قرار گرفت.
وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ انقلاب در ادامه تحقیقات خود و در بازدید از محل وقوع جرم با اقدامات فنی رد پای احدی از سارقان سابقه دار و حرفه ای در صحنه سرقت را بدست آوردند.
فرمانده انتظامی “مرودشت” تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق به دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه اعم از ریسیور دوربین مدار بسته مغازه، ابزار آلات و… شدند.
سرهنگ “زینلی” خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار