تاریخ انتشار: یکشنبه 20 تیر 1400 | 09:17 ق.ظ
ایجاد کانون گیاهان دارویی در مرودشت
ایجاد کانون گیاهان دارویی در مرودشت معاون‌سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از راه اندازی کانون انواع گیاهان دارویی در سطح ۶ هزار متر مربع در حومه این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: کانون گیاهان دارویی در مرودشت با استفاده از اعتبارات موافقتنامه گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی در سال ۱۳۹۹ ایجاد شده است.وی افزود: […]


معاون‌سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از راه اندازی کانون انواع گیاهان دارویی در سطح ۶ هزار متر مربع در حومه این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی اظهار کرد: کانون گیاهان دارویی در مرودشت با استفاده از اعتبارات موافقتنامه گیاهان دارویی سازمان جهاد کشاورزی در سال ۱۳۹۹ ایجاد شده است.
وی افزود: ایجاد کانون گیاهان دارویی با تکیه بر کشت گیاهان مناسب کشت و توسعه و منطبق با اقلیم این شهرستان صورت گرفته است.
همتی با بیان اینکه با هدف‌گذاری های صورت گرفته به قطب تولید گیاهان دارویی در استان فارس تبدیل شده ایم، تصریح کرد: این کانون که انواع مختلف گیاهان دارویی در آن کشت شده است به منطور آشنایی و بهره مندی کشاورزان و علاقه مندان به کشت و توسعه گیاهان دارویی، تدریس و آموزش کشت انواع گیاهان دارویی ایجاد شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت ابراز کرد: نعنا اورینتال، نعنا فلفلی، آویشن باغی، مریم گلی، رزماری، به لیمو، آویشن شیرازی، کاسنی و…از جمله گیاهان دارویی کشت شده در کانون گیاهان دارویی است.
این مقام مسئول با اشاره به کشت ۱۲۵۰ هکتاری انواع گیاهان دارویی در مرودشت، بر تشکیل زنجیره تولید گیاهان دارویی، شامل تولید، بسته بندی، فروش و صادرات این محصولات تاکید کرد.
به گفته همتی، محصول تولیدی عاری از هرگونه سموم و کودهای شیمیایی است و می توانیم از این محصول به عنوان محصول گواهی شده نام ببریم‌./روابط عمومی معاونت سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار