تاریخ انتشار: سه شنبه 1 تیر 1400 | 10:02 ق.ظ
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت یکم تیرماه روز اصناف
پیام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت به مناسبت یکم تیرماه روز اصناف به گزارش سلام مرودشت، دکتر علیرضا بیات پور در پیامی با تقدیر از مشارکت و حضور موثر و مناسب اصناف در عرصه های مختلف، یکم تیرماه روز ملی اصناف را به اصناف، بازاریان و فعالان این عرصه تبریک گفت.متن پیام بشرح زیر است : باسمه تعالیدر طول تاریخ و در تمام جوامع بشری، اصناف و […]


به گزارش سلام مرودشت، دکتر علیرضا بیات پور در پیامی با تقدیر از مشارکت و حضور موثر و مناسب اصناف در عرصه های مختلف، یکم تیرماه روز ملی اصناف را به اصناف، بازاریان و فعالان این عرصه تبریک گفت.
متن پیام بشرح زیر است :

باسمه تعالی
در طول تاریخ و در تمام جوامع بشری، اصناف و بازاریان نقش بسزایی در ایجاد و شکل دادن به جوامع و توسعه و رونق اقتصادی ایفا نموده اند. در شرع مقدس اسلام نیز، اصناف از جایگاه ویژه ای برخوردارند و از همین روی در اسلام، کاسبان، حبیب اله نامیده شده اند. بازاریان از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول مبارزات حق طلبانه ملت بزرگ ایران، با حمایت از مبارزات و همراهی و همصدایی با مردم، نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند و پس از آن نیز در برهه های حساس و خطیر و بخصوص هشت سال جنگ تحمیلی، حضوری پررنگ و تأثیرگذار داشتند و به پاس این حضور بی بدیل، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) اصناف را بازوان اصلی انقلاب اسلامی نامیدند.
اصناف بعنوان بزرگ ترین بخش اقتصادی کشور و با روحیه انقلابی و ولایی، علیرغم تمامی فشارها و تحریم های بین المللی و تنگناهای مالی و اقتصادی، بخصوص در بیش از یکسالی که از شیوع ویروس شوم کرونا میگذرد فداکارانه در عرصه جهاد اقتصادی و در راه عمل به منویات و فرامین مقام معظم رهبری، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیدند.
اول تیرماه و نامگذاری این روز بعنوان روز اصناف فرصت مغتنمی برای تکریم جایگاه و تجلیل از خدمات و زحمات بازاریان بعنوان سربازان و جهادگران بی ادعای توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور است.
اینجانب یکم تیرماه روز اصناف را به خانواده بزرگ اصناف، بازاریان، فعالان اقتصادی، کسبه، هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان مرودشت تبریک عرض نموده و امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال “تولید، پشتیبانیها، مانع زداییها” نامگذاری شده است با تکیه بر توان، تخصص، تلاش و فداکاری اصناف، بازاریان و بنگاه های اقتصادی شاهد رونق و شکوفایی تولید و اقتصاد باشیم.
در پایان، موفقیت و تأییدات الهی اصناف، بازاریان و تمامی فعالین اقتصادی را در پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.
علیرضا بیات‌پور
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت /روابط عمومی فرمانداری ویژه مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار