تاریخ انتشار: سه شنبه 1 تیر 1400 | 09:54 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت :توقف ۱۰۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت :توقف ۱۰۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی مرودشت معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت خطاب به متخلفین تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: هر چه سریعتر نسبت به توقف عملیات تفکیک و قطعه بندی اقدام و اراضی موصوف را به حالت اولیه اعاده وضع نمایند. به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی گفت:این تغییر کاربری ها شامل حصارکشی، قطعه بندی، ایجاد […]


معاون سازمان و مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت خطاب به متخلفین تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: هر چه سریعتر نسبت به توقف عملیات تفکیک و قطعه بندی اقدام و اراضی موصوف را به حالت اولیه اعاده وضع نمایند.

به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی گفت:این تغییر کاربری ها شامل حصارکشی، قطعه بندی، ایجاد فونداسیون، دیوارگذاری و … در اراضی کشاورزی زراعی و باغی است که در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ توسط گشت ویژه اداره امور اراضی در این شهرستان شناسایی شده اند.

همتی با اشاره به اینکه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی زراعی و باغی در اراضی واقع در دهبید، جونجان، جلیان، شمس آباد تخت، محمد آباد گشک و حسن آباد سنجرلو به شدت در حال گسترش است، تاکید کرد: مالکین هر چه سریعتر نسبت به توقف عملیات تفکیک و قطعه بندی اقدام و اراضی موصوف را به حالت اولیه اعاده وضع نمایند.
او بیان کرد: در صورت عدم توجه مالکین و ادامه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، مطابق قانون تمامی تغییر کاربری های غیر مجاز قلع و قمع و با متخلفین مطابق قانون برخورد خواهد شد.
همتی با اشاره به جدیت مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی افزود: برای مقابله با پدیده تغییر کاربری اراضی و همچنین زمین‌خواری و حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغی اقدامات ویژه‌ای از سوی اداره امور اراضی این شهرستان در حال انجام است.
وی با تاکید بر اینکه جلوگیری و توقف تغییر کاربری در اراضی کشاورزی همکاری ادارات مختلف را می طلبد، تصریح کرد: اهتمام جدی دستگاههای اجرایی، برخورد جدی و قاطع با متخلفین و بسیج امکانات و هماهنگی ادارات زیربط برای مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی ضروری است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، ضمن هشدار به متقاضیان خرید زمین های کشاورزی و باغ شهری در شهرستان مرودشت ابراز کرد: به استناد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هر گونه تفکیک، قطعه بندی، دیوار گذری و ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز ازمصادیق کاربری بوده و ممنوع است.
همتی؛ از عموم مردم خواست قبل از خرید هر گونه اراضی کشاورزی خصوصا قطعات تفکیک شده با مساحت های یک هزار، دو هزار و پنج هزار متر مربع و حتی قطعات بزرگتر از اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت استعلام لازم را اخذ نمایند تا از فرصت طلبی سودجویان جلوگیری به عمل آید./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار