تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 13:49 ب.ظ
تولید سبزیجات سالم توسط بانوان روستایی در مرودشت
تولید سبزیجات سالم توسط بانوان روستایی در مرودشت تولید سبزیجات سالم توسط بانوان روستایی در مرودشتمسئول اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز برداشت سبزیجات طرح باغچه های محصول سالم توسط بانوان روستایی در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت، راضیه اسلام مهر اظهار کرد: این محصولات در هشت باغچه، هر باغچه در سطح ۲۰۰ مترمربع و شامل […]

تولید سبزیجات سالم توسط بانوان روستایی در مرودشت
مسئول اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از آغاز برداشت سبزیجات طرح باغچه های محصول سالم توسط بانوان روستایی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، راضیه اسلام مهر اظهار کرد: این محصولات در هشت باغچه، هر باغچه در سطح ۲۰۰ مترمربع و شامل ریحان، تره، جعفری، تربچه و شوید است.
وی با تاکید بر اینکه این محصولات با حداقل مواد شیمیایی تولید شده است، تصریح کرد: در مراحل مختلف کارآموزشهای لازم در زمینه تولید محصول سالم به بهره برداران در کنار آموزش ترویج فرهنگ بهبود تغذیه به گروه هدف داده شده است.
به گفته اسلام مهر این طرح در راستای ترویج فرهنگ بهبود تغذیه از سال ۱۳۹۷ براساس تفاهم نامه بین وزارت جهاد کشاورزی و علوم پزشکی آغاز شده است و در این مدت بیش از ۴۰۰ نفر از زنان روستایی که اکثرا عضو صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی شهرستان هستند آموزش های لازم را دیده اند.
اسلام مهر، زمینه سازی برای بهبود کیفیت زندگی، سطح معیشت، ایجاد و توسعه کسب و کار برای خانوارهای روستایی و عشایری را از اهداف اصلی این طرح عنوان کرد.
این کارشناس با تاکید بر توانمندی های زنان روستایی و توسعه صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی در این شهرستان بیان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت و اداره آموزش و ترویج با ایجاد ۴۵ صندوق خرد اعتبارات زنان روستایی و عشایری بیش از ۲۵ درصد روستاهای شهرستان را تحت پوشش قرار داده و زمینه فعالیت های کشاورزی را برای بانوان فراهم کرده و در این زمینه به نتایج خوبی رسیده است.روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

برچسب‌ها:
آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار