تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 17:29 ب.ظ
ارز آوری ۸ میلیون دلاری از صادرات رب گوجه فرنگی مرودشت
ارز آوری ۸ میلیون دلاری از صادرات رب گوجه فرنگی مرودشت کارشناس مسئول صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مروشت از صادرات ۱۵هزار و ۲۵۷ تن محصول رب گوجه فرنگی، انواع شوریجات و ترشیجات با ارزش هشت میلیون دلار به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی در ۶ ماهه دوم سال گذشته خبر داد.به گزارش سلام مرودشت، سیده فاطمه زارع اظهار کرد: محصول تولیدی به کشورهای […]


کارشناس مسئول صنایع تبدیلی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مروشت از صادرات ۱۵هزار و ۲۵۷ تن محصول رب گوجه فرنگی، انواع شوریجات و ترشیجات با ارزش هشت میلیون دلار به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی در ۶ ماهه دوم سال گذشته خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، سیده فاطمه زارع اظهار کرد: محصول تولیدی به کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، رومانی، قزاقستان، دبی، عراق، افغانستان، پاکستان، عمان و … به صورت مستقیم و یا با واسطه صادر می شود.
وی با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در تولید رب گوجه فرنگی ابراز کرد: با توجه کثرت واحد های صنایع تولیدی مازاد محصولات، زمینه صادرات برای این محصول را به خوبی فراهم کرده است.

مسئول صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی مرودشت با تاکید بر اینکه رنگ و بریکس( brix) رب گوجه فرنگی اصلی ترین عامل تعیین کیفیت این محصول است، بیان کرد: رب گوجه فرنگی در این شهرستان با دستگاه های مدرن تهیه و در قوطی، شیشه و حلب با سایز های مختلف و بعضا فله به صورت اسپتیک به بازرگانان عرضه می شود.

او افزود: مرودشت با دارا بودن ۱۱۴ واحدصنایع تبدیلی با مجوز جهاد کشاورزی به جز تولید کننده رب گوجه فرنگی در مرودشت علاوه بر تحویل محصول گوجه فرنگی در این شهرستان، گوجه فرنگی شهرستان های همجوار و استان های دیگر را نیز دریافت می کند.روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار