تاریخ انتشار: دوشنبه 24 خرداد 1400 | 08:34 ق.ظ
حادثه آتش سوزی حین برداشت گندم در مرودشت
حادثه آتش سوزی حین برداشت گندم در مرودشت مسئول مرکز جهاد کشاورزی درودزن در مرودشت گفت: در اثر برخورد کمباین با کابل فشار قوی برق حین برداشت محصول، یک دستگاه کمباین و ۱۴ هکتار گندم در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت در آتش سوخت.به گزارش سلام مرودشت، عادل امینی با بیان اینکه این مزارع گندم متعلق به هشت بهره بردار بود، اظهار […]


مسئول مرکز جهاد کشاورزی درودزن در مرودشت گفت: در اثر برخورد کمباین با کابل فشار قوی برق حین برداشت محصول، یک دستگاه کمباین و ۱۴ هکتار گندم در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت در آتش سوخت.
به گزارش سلام مرودشت، عادل امینی با بیان اینکه این مزارع گندم متعلق به هشت بهره بردار بود، اظهار کرد: بر اثر این حادثه قریب به یکصد تن گندم از بین رفت.
امینی افزود: با توجه به بُعد مسافت و زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی، آتش گسترش یافت و به مزارع مجاور سرایت کرد.
او بیان کرد: حریق پس از چند ساعت با تلاش نیروهای مردمی و عملیات آتش‌نشانان مهار شد.
مسئول مرکز جهاد کشاورزی درودزن با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در حین برداشت ابراز کرد: فاصله مکانی زیاد اراضی کشاورزی از مرکز بخش باعث می‌شود تا بر میزان خسارت ناشی از آتش‌سوزی افزوده شود.
وی از کشاورزان درخواست کرد، از آتش زدن کاه و کلش مزارع خود پرهیز کنند و با توجه به گرمای هوا و احتمال آتش سوزی، هر چه سریعتر نسبت به جمع‌آوری محصول گندم و جو خود اقدام کنند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار