تاریخ انتشار: سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 | 08:21 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: توزیع کود شیمیایی بر مبنای گندم تحویلی به مراکز خریددولتی است
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: توزیع کود شیمیایی بر مبنای گندم تحویلی به مراکز خریددولتی است مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: توزیع انواع کود های یارانه ای در سال زراعی آینده برای محصولات شتوی بر اساس تحویل محصولات گندم و کلزا به مراکز خرید و سیلوهای دولتی خواهد بود.به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت محصولات شتوی در مرودشت اظهار کرد: به منظور جلوگیری […]


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: توزیع انواع کود های یارانه ای در سال زراعی آینده برای محصولات شتوی بر اساس تحویل محصولات گندم و کلزا به مراکز خرید و سیلوهای دولتی خواهد بود.
به گزارش سلام مرودشت، کاووس همتی با اشاره به نزدیک بودن فصل برداشت محصولات شتوی در مرودشت اظهار کرد: به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی در زمان توزیع کود، کشاورزان ضمن هماهنگی با مسئولین پهنه ها، نسبت به ثبت اطلاعات کشت و اطلاعات تناژ تحویلی خود در سامانه جامع پهنه بندی اقدام نمایند.
وی افزود: ثبت اطلاعات سطح زیر کشت محصولات زراعی یا باغی در سال زراعی در سامانه جامع پهنه بندی پیش شرط تخصیص نهاده‌ها به افراد است که باید در مورد زراعت گندم و کلزا قبل از برداشت انجام شود.
او تصریح کرد: ضروری است، تا قبل از برداشت محصول با استفاده از فضای مجازی و از طریق مکاتبه با بخشداران، دهیاری هاو شورای های اسلامی روستاها، توزیع کودهای یارانه دار بر اساس گندم تحویلی توسط مراکز جهاد کشاورزی بخش ها اطلاع رسانی گردد.
همتی در خصوص نحوه توزیع کود صیفی نیز خاطر نشان کرد: سهمیه کود کشت های تابستانه بر مبنای ابلاغ کشت صیفی توسط اداره بهبود تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی مشخص و در اختیار عاملیت های توزیع قرار خواهد گرفت.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت با بیان اینکه با خشکسالی های حادث شده نزدیک به ۵۷ هزار هکتار گندم در شهرستان قابل برداشت است، یادآور شد: این شهرستان سالانه با تولید بالغ بر ۲۵۰ هزار تن گندم، ۲۵ درصد گندم استان فارس را تولید می کند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار