تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 اسفند 1399 | 14:08 ب.ظ
دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیشکسوت مطبوعات مرودشت
دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با پیشکسوت مطبوعات مرودشت به گزارش سلام مرودشت، عبدالصمد سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با جلال معینی خبرنگار و پیشکسوت مطبوعات مرودشت دیدار و با اهداء لوح تقدیر و تندیس از زحمات ایشان در این حوزه تقدیر و تشکر کرد. سلیمانی در این دیدار کوتاه به تلاش های این پیشکسوت مطبوعاتی به عنوان نماینده افکار […]

به گزارش سلام مرودشت، عبدالصمد سلیمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با جلال معینی خبرنگار و پیشکسوت مطبوعات مرودشت دیدار و با اهداء لوح تقدیر و تندیس از زحمات ایشان در این حوزه تقدیر و تشکر کرد.
سلیمانی در این دیدار کوتاه به تلاش های این پیشکسوت مطبوعاتی به عنوان نماینده افکار عمومی که منشاء خدمات ارزشمند در امر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و معرفی شهرستان شده است، اشاره و گفت: جلال معینی بعنوان اولین خبرنگار و روزنامه نگار روزنامه های کیهان و اطلاعات و توزیع نشریات، نقش موثری در رشد فعالیت های خبری و مطبوعاتی در شهرستان مرودشت داشته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: وجود افراد تاثیر گذار و پیشکسوتانی چون جلال معینی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه، سرمایه های اجتماعی ارزشمند برای جامعه محسوب می شوند و مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برخود وظیفه می داند که این سرمایه های اجتماعی را به شایستگی قدر بداند.
غلامعلی نوروزی مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری، اسماعیل حبیبی مسئول انجمن خوشنویسی، حسن شکری زاده پیشکسوت موسیقی و مدیر آموزشگاه موسیقی عارف حضور داشتند. حامد فلاح و حسین ناظمی از انجمن فیلم، عکس و پویانمایی در تهیه فیلم و عکس این دیدار همراهی و همکاری داشتند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار