تاریخ انتشار: سه شنبه 26 اسفند 1399 | 13:05 ب.ظ
 هنرمند مرودشتی در هیئت مدیره انجمن نمایش استان فارس
 هنرمند مرودشتی در هیئت مدیره انجمن نمایش استان فارس به گزارش سلام مرودشت، هادی امامی مقدم با رای مجمع نمایندگان گروه های مصوب نمایشی استان به عنوان نفر اول به عضویت هیئت مدیره انجمن نمایش استان فارس درآمد. اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه انجمن های فرهنگی هنری انتخاب و حضور وی را در هیئت مدیره انجمن نمایش استان به هنرمندان تئاتر و […]

به گزارش سلام مرودشت، هادی امامی مقدم با رای مجمع نمایندگان گروه های مصوب نمایشی استان به عنوان نفر اول به عضویت هیئت مدیره انجمن نمایش استان فارس درآمد.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه انجمن های فرهنگی هنری انتخاب و حضور وی را در هیئت مدیره انجمن نمایش استان به هنرمندان تئاتر و اهالی فرهنگ و هنر تبریک گفته و موفقیت نماینده شهرستان را در این مسئولیت در جهت رشد و تعالی هنر تئاتر در سطح استان و شهرستان در سایه تعامل و همکاری مجموعه خواستار شدند.
هادی امامی مقدم نویسنده ، کارگردان و بازیگر از هنرمندان با سابقه و فعال انجمن نمایش که مسئولیت گروه نمایش ثبتی “زمان” نیز برعهده دارد. امامی مقدم در فعالیت هنری خود آثار متعددی را تولید و در جشنواره های متعدد عناوین مختلفی را کسب کرده است.
این انتخابات با مشارکت ۹۳ درصدی هنرمندان نمایش استان با داشتن شرایط شرکت در انتخابات برگزار شد./روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار