تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اسفند 1399 | 19:21 ب.ظ
زن سارق و تحت تعقیب در مرودشت دستگیر شد
زن سارق و تحت تعقیب در مرودشت دستگیر شد فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری یک زن سارق و تحت تعقیب با هویت جعلی در این شهرستان خبر داد.به گزارش سلام مرودشت سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر حضور یک زن سارق و تحت تعقیب در شهرستان مرودشت، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  قرار […]

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری یک زن سارق و تحت تعقیب با هویت جعلی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: به دنبال کسب خبری مبنی بر حضور یک زن سارق و تحت تعقیب در شهرستان مرودشت، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی  قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل تردد این سارق در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و منسجم توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و خودرو وی توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت گفت: در بررسی های لازم مشخص شد، این زن سارق پس از ایجاد ارتباط و جلب اعتماد مالباخته به شیوه بیهوشی، خودرو وی را در شهر شیراز سرقت و متواری شده است.
سرهنگ زینلی با اشاره به هویت جعلی فرد دستگیر شده، تصریح کرد: پس از استعلام های انجام گرفته مشخص شد که این زن سارق تحت تعقیب مراجع قانونی و انتظامی استان های سمنان و همدان نیز می باشد که در این زمینه پرونده تشکیل و به همراه سارق جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان فارس انتقال داده شد.
وی ضمن تاکید بر هوشیاری مردم در مواجهه با اینگونه موارد، از آنان خواست مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./روابط عمومی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار