تاریخ انتشار: یکشنبه 26 بهمن 1399 | 08:01 ق.ظ
حال مصدوم کوه رحمت رضایت بخش است/ ضاربان شناسایی شدند
حال مصدوم کوه رحمت رضایت بخش است/ ضاربان شناسایی شدند معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه حال مصدوم کوه رحمت مرودشت رضایت بخش است، گفت: ضاربان شناسایی شده اند.

به گزارش سلام مرودشت، سرهنگ کاووس محمدی، بیان کرد: روز گذشته (۲۴بهمن) در پی وقوع یک فقره درگیری ۳ جوان در دامنه کوه رحمت مرودشت و انتشار کلیپ درگیری در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی شهرستان مرودشت قرار گرفت.

او افزود: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و مطلع شدند که ۳ جوان که اهل یکی از روستاهای مرودشت بوده اند در بالای کوه به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و یکی از آنها که ۲۴ ساله است به پائین پرتاب شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه مصدوم سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال و حال وی رضایت بخش است، اظهار کرد: ضاربان قبل از حضور پلیس از صحنه درگیری متواری شده اند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه خودرو ضاربان با هماهنگی مقام قضائی توسط پلیس توقیف شده است، افزود: هر دو عامل درگیری که ۲۵ و ۲۶ ساله هستند شناسایی و به زودی دستگیر می شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان فارس در مواجهه با هر گونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد کرد./پلیس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار