تاریخ انتشار: یکشنبه 19 بهمن 1399 | 13:57 ب.ظ
مرودشت در صدر نمونه های کشاورزی استان فارس
مرودشت در صدر نمونه های کشاورزی استان فارس مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی سال ۹۸  که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، مرودشت با معرفی ۱۶ نمونه استانی بیشترین تعداد نمونه را به خود اختصاص داد. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: مراسم مذکور با شعار “کشاورزان نمونه، پیشگامان جهش […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: در مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی سال ۹۸  که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، مرودشت با معرفی ۱۶ نمونه استانی بیشترین تعداد نمونه را به خود اختصاص داد.

به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: مراسم مذکور با شعار “کشاورزان نمونه، پیشگامان جهش تولید” و با حضورمسئولین بلند پایه شهرستان و بهره برداران نمونه امروز یک شنبه در محل فرمانداری مرودشت برگزار شد.

به گفته رحیمی، در این مراسم ، ابوذر اسماعیلی، کارشناس مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم به عنوان مروج پهنه نمونه  و بالا راستگو، غلامرضا امیری، حیدر غضنفری، سیده نسرین سجادیان، محمد نوشاد، محمدرضا صادقیان، عباس استخر، حسین صادقی، فرزاد استخری، خدا خواست رستگار، کریم فلاح، چراغعلی سجادیان، قاسم رفیعی دوست، بهرنگ مرادی، سلیمان محمدی در حوزه های مختلف زراعی و دامی و صنایع تبدیلی تکمیلی  به عنوان نمونه استانی برگزیده و تقدیر شدند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از بهره برداران بخش کشاورزی مرودشت بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های این شهرستان در حوزه کشاورزی و حمایت از فعالان این بخش تأکید کرد.

وی از مرودشت به عنوان  قطب تولید محصولات کشاورزی استان  نام برد و افزود: این شهرستان در تولید محصولات زراعی مختلف از جمله، گندم، جو، ذرت، گوجه فرنگی، برنج، صنایع تبدیلی تکمیلی، تولید رب گوجه فرنگی و محصولات دامی از جمله شیر، گوشت، مقام اول استان را دارست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت هدف از برگزاری مراسم انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی را استفاده از ظرفیت برترین‌ها به عنوان الگوهای مناسب برای انتقال تجربیات و دانش فنی به دیگر کشاورزان عنوان کرد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار