تاریخ انتشار: شنبه 18 بهمن 1399 | 11:27 ق.ظ
تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری مرودشت
تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری مرودشت به گزارش سلام مرودشت،به منظور گرامیداشت سالروز فرخنده ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن آئین تقدیر از بانوان شاغل در شهرداری مرودشت برگزار شد. در این مراسم مهندس مکّی شهردار مرودشت  ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر گفت: جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش […]

به گزارش سلام مرودشت،به منظور گرامیداشت سالروز فرخنده ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن آئین تقدیر از بانوان شاغل در شهرداری مرودشت برگزار شد.

در این مراسم مهندس مکّی شهردار مرودشت  ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر گفت: جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می شود و سلامت روح و روان خانواده در دست مادران است.

شهردار مرودشت  از زنان ایرانی به عنوان اسوه صبر و شکیبایی یاد کرد و افزود: پرورش فرزندانی متدین و شجاع ، نتیجه تربیت صحیح مادرانی است که با الگو پذیری از ائمه اطهار بویژه حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

در پایان شهردار مرودشت و معاونین ایشان، با اهداء لوح تقدیر و گل از بانوان شاغل در شهردار تقدیر و تشکر کرد./روابط عمومی شهرداری مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار