تاریخ انتشار: پنجشنبه 16 بهمن 1399 | 12:57 ب.ظ
گلخانه ۶۰۰۰ متری در مرودشت به بهره برداری رسید
گلخانه ۶۰۰۰ متری در مرودشت به بهره برداری رسید مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از افتتاح گلخانه سبزی و صیفی با اعتبار بالغ بر ۲۵ هزار میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: سرمایه گذاری این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است. او گفت: با بهره برداری از این واحد گلخانه ای برای سه نفر […]


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از افتتاح گلخانه سبزی و صیفی با اعتبار بالغ بر ۲۵ هزار میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: سرمایه گذاری این طرح از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی است.

او گفت: با بهره برداری از این واحد گلخانه ای برای سه نفر به صورت مستقیم و برای ۱۲ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی شده است.

رحیمی خاطر نشان کرد: محصول فلفل دلمه ای تولیدی به صورت غیر مستقیم به روسیه صادر می شود.
این مقام مسئول بیان کرد: با افتتاح این طرح سطح زیر کشت گلخانه ها در این شهرستان به ۴۸.۵ هکتار رسید و پیگیر انتقال کشت در فضای باز به محیط های گلخانه ای هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت افزود: اشتغال پایدار، دستیابی به محصولات مختلف خارج از فصل، کاهش مصرف آب و به حداقل رساندن خسارت های محیطی از مزیت های کشت گلخانه ای است.

رحیمی افزود: این گلخانه ها در زمینه تولید انواع سبزی و صیفی، انواع گل های زینتی، تولید نشا و گیاهان دارویی فعال هستند.
پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، مجید رضا پاکاری، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی فارس، طاهری کارشناس باغبانی سازمان جهاد کشاورزی فارس، بخشدار سیدان و سایر مسئولین و همکاران شهرستانی در این مراسم حضور داشتند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار