تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 بهمن 1399 | 08:47 ق.ظ
آغاز فعالیت کهکشان خرد و خلاقیت در مرودشت
آغاز فعالیت کهکشان خرد و خلاقیت در مرودشت به گزارش سلام مرودشت،موسسه فرهنگی و هنری کهکشان خرد و خلاقیت با مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور عبدالصمد سلیمانی رئیس و حمزه علیزاده کارشناس فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود رابه طور رسمی آغاز کرد. عبدالصمد سلیمانی در این مراسم با اشاره به اینکه توجه به […]

به گزارش سلام مرودشت،موسسه فرهنگی و هنری کهکشان خرد و خلاقیت با مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور عبدالصمد سلیمانی رئیس و حمزه علیزاده کارشناس فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود رابه طور رسمی آغاز کرد.
عبدالصمد سلیمانی در این مراسم با اشاره به اینکه توجه به سرمایه های اجتماعی مقوله حائز اهمیتی در توسعه و رشد جامعه نزد گرداندگان آن است گفت : افراد اجتماع که اجزاء خانواده و جامعه را تشکیل می دهند سرمایه های اجتماعی هستند که با امر آموزش و مهارت آموزی خلاقانه موجبات شکوفایی و نوآوری و زمینه های رشد و توسعه در سرمایه های اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.
وی گفت: آموزش های کارشناسانه و خلاقانه با بهره گیری از ظرفیت هنر به ویژه در حوزه خانواده و تحکیم آن به مفهوم ” کیفیت زندگی” معنا می بخشد که تاسیس و فعالیت های چنین موسسه های فرهنگی و هنری با پشتوانه علمی و تخصصی متناسب با نیاز جامعه می تواند اقدام عملی و موثر در دستیابی به اهداف است.
سلیمانی در ادامه گفت: موسسه فرهنگی و هنری کهکشان خرد و خلاقیت موسسه ای است که برای نخستین بار با رویکردی علمی ، آموزشی و متفاوت با مدیریت گروهی از جوانان تحصیل کرده به جمع موسسه های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوسته است و برای مجموعه و شهروندان فهیم و فرهنگ دوست شهرستان ره آوردهای ارزشمندی به ارمغان خواهد داشت.


خانم شیوا ایزدی مدیر موسسه کهکشان خرد و خلاقیت گفت : شکل گیری و راه اندازی این موسسه با همفکری و همدلی و تلاش های سایر اعضاء ، پس از مدت ها کار تحقیقی و پژوهش بر اساس نیاز سنجی صورت پذیرفته است که با برنامه ریزی های زمانبندی شده و با استفاده از افراد تحصیلکرده و تقسیم کار در مسیر دستیابی به اهداف موسسه فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی گفت: برای عملی کردن ایده های خود و گروه و دریافت مجوز فعالیت به ادارات مختلف مراجعه که به دلیل عدم شناخت منتهی به نتیجه نشد و در ادامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری و مساعدت مجوز فعالیت موسسه را صادر کردند.
در پایان از بخش های موسسه بازدید و با اهداء شاخه گل و هدیه از مدیر موسسه و زحمات ایشان قدردانی شد./روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار