تاریخ انتشار: پنجشنبه 15 آبان 1399 | 09:29 ق.ظ
موفقیت هنرمندان جوان مرودشتی در جشنواره مجازی موسیقی جوان کشور
موفقیت هنرمندان جوان مرودشتی در جشنواره مجازی موسیقی جوان کشور به گزارش سلام مرودشت طی مراسمی اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی جوان کشور بصورت مجازی در تالار وحدت تهران برگزار و اسامی برگزیدگان در بخشهای مختلف معرفی شد که در بین این اسامی نام چهار چهره هنرمند جوان انجمن موسیقی شهرستان مرودشت به چشم می خورد. علی چراغی در گروه سنی الف در ” تک نوازی […]

به گزارش سلام مرودشت طی مراسمی اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی جوان کشور بصورت مجازی در تالار وحدت تهران برگزار و اسامی برگزیدگان در بخشهای مختلف معرفی شد که در بین این اسامی نام چهار چهره هنرمند جوان انجمن موسیقی شهرستان مرودشت به چشم می خورد.

علی چراغی در گروه سنی الف در ” تک نوازی ساز سه تار ” مقام اول ، حسن جباری در رده سنی گروه الف و در ” تکنوازی ساز کمانچه ” مقام دوم ، بابک قلی زاده در گروه سنی الف ” تکنوازی نی ” مقام دوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند و در گروه سنی الف از آقای الیا علیزاده در ” تکنوازی ساز کمانچه ” تقدیر شد.

در این دوره از جشنواره ۲۳۵۰ خواننده و نوازنده در گروه‌های سنی الف، ب و ج و در شاخه‌های موسیقی دستگاهی، کلاسیک و نواحی به رقابت پرداختند .

همچنین سال گذشته نیز هنرمندان جوان مرودشتی در مرحله نهایی این جشنواره درخشیدند و عناوین مختلفی را کسب کردند./روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار