تاریخ انتشار: سه شنبه 15 مهر 1399 | 10:39 ق.ظ
دفتر بسیج مهندسین کشاورزی مرودشت گشایش یافت
دفتر بسیج مهندسین کشاورزی مرودشت گشایش یافت مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از افتتاح دفتر بسیج مهندسین کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: این دفتر در راستای هم افزایی فعالیت بسیج مهندسین با جهاد کشاورزی به منظور دسترسی به امنیت غذایی، افزایش بهره وری و جهش تولید در بخش کشاورزی فعال شده […]

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از افتتاح دفتر بسیج مهندسین کشاورزی در محل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی افزود: این دفتر در راستای هم افزایی فعالیت بسیج مهندسین با جهاد کشاورزی به منظور دسترسی به امنیت غذایی، افزایش بهره وری و جهش تولید در بخش کشاورزی فعال شده است.
رحیمی با بیان اینکه بسیح مهندسین شهرستان مرودشت از سال ۱۳۹۰ فعال است، عنوان کرد: بسیج مهندسین از سال ۱۳۹۴ نیز تحت عنوان بسیج همگام با کشاورز فعالیت های آموزشی و ترویجی خود را ادامه داد و در حال حاظر نیز طرح امنیت غذایی در ادامه بسیج همگام با کشاورز فعالیت های اساسی در ارتباط با جهش تولید را دنبال می کند.
او گفت: ۱۶۸ نفر از فارغ التحصیلان و مهندسین کشاورزی تحت عنوان مربی جهش تولیددر این شهرستان آموزش دیده اند و در زمینه ترویج، آموزش و بازدید از مزارع و محصولات راهبردی گندم، جو، ذرت، دانه های روغنی و گیاهان دارویی به بهره برداران کمک می کنند.
در این مراسم جمالی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان، کلانتری، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت، حسن شاهی مسئول بسیج مهندسین جامعه کشاورزی استان، علی ظامن راحمی عضو شورای راهبردی و نصیری مسئول کانون بسیج مهندسین حضور داشتند.روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار