تاریخ انتشار: چهارشنبه 26 شهریور 1399 | 14:11 ب.ظ
عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت شد
عبدالصمد سلیمانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت شد به گزارش سلام مرودشت  عبدالصمد سلیمانی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت معارفه شد. رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با تاکید بر ارتباط مستقیم فرهنگ و هنر با مقوله هویت ملی گفت: در مرودشت به عنوان شهری با پیش زمینه و پتانسیل غنی فرهنگی، باید با […]

به گزارش سلام مرودشت  عبدالصمد سلیمانی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت معارفه شد.
رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با تاکید بر ارتباط مستقیم فرهنگ و هنر با مقوله هویت ملی گفت: در مرودشت به عنوان شهری با پیش زمینه و پتانسیل غنی فرهنگی، باید با مطالعه و آگاهی به مقوله فرهنگ و هنر توجه و اهتمام ویژه و جدی شود. وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر دو مقوله مکمل هم هستند اذعان داشت: در بحث هنر تنها نباید به دنبال ظاهر باشیم بلکه باید اساسی و با تفکر و اندیشه در این حوزه عمل شود.

او افزود: هنرمندان بسیاری در شهرستان مرودشت و در حوزه‌ها و شاخه‌های گوناگون هنری فعالیت می‌کنند و رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بتواند تمامی هنرمندان را با توجه به آراء و سلایق مختلف زیر یک چتر جمع کرده و با ایشان تعامل سازنده داشته باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: همه ما مدیران یک روز آمده و روز دیگر می‌رویم و نباید به میز ریاست دلبسته شویم چرا که اگر قرار بود هیچ تغییر و تحولی انجام نشود نوبت مدیریت به ما نمی رسید.

پیکری از رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست ضمن تعامل خوب با مجموعه شورای تامین و ادارات و به خصوص امام جمعه محترم فضای رشد را برای همه افراد و گروه‌ها فراهم کند.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در پایان تاکید کرد تاکنون از هر گونه سیاسی‌کاری و برخورد جناحی اجتناب نموده ام و در تمامی مسائل به خصوص در معرفی روسای ادارات تنها اولویتم منافع مردم و شهرستان بوده است.


در پایان این مراسم آقای عبدالصمد سلیمانی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت معارفه شد ،عبدالصمد سلیمانی پیش از این به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرامه خدمت می کرد./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار