تاریخ انتشار: سه شنبه 18 شهریور 1399 | 12:54 ب.ظ
بانوان عضو صندوق های خرد در مرودشت محصولات پاییزه کشت کردند
بانوان عضو صندوق های خرد در مرودشت محصولات پاییزه کشت کردند کارشناس ترویج مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم در مرودشت از کشت محصولات سالم مانند تربچه، ترب سیاه، شلغم وچغند لبویی پاییزه توسط بانوان عضو صندوق های اعتبارات خرد  در  حوزه تحت پوشش این مرکز خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، فرزانه همایون  با بیان  اینکه باغچه های محصول سالم در سال گذشته نیز برای محصولات بهاره […]

کارشناس ترویج مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم در مرودشت از کشت محصولات سالم مانند تربچه، ترب سیاه، شلغم وچغند لبویی پاییزه توسط بانوان عضو صندوق های اعتبارات خرد  در  حوزه تحت پوشش این مرکز خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت، فرزانه همایون  با بیان  اینکه باغچه های محصول سالم در سال گذشته نیز برای محصولات بهاره انجام شده است، افزود: محصولات پاییزی برای اولین بار است که در شهرستان زیر نظر زنان عضو صندوق انجام می شود.

به گفته وی؛ این طرح با هدف ارتقا و بهبود تغذیه زنان روستایی به صورت تئوری و عملی  در سه روستای شهرستان  اجرا شده است.

این کارشناس خاطر نشان کرد: در این کارگاه ضمن آموزش اصول تغذیه  سالم به صورت تئوری  روش کاشت محصولات پاییزه به صورت عملی نیز انجام شد.

همایون افزود: این طرح که با هدف بهبود تغذیه زنان روستایی و عشایری  برای سومین سال پیاپی در این مرکز در حال اجرا می باشد با حضور تعدادی از اعضای صندوق و کارشناس امور زنان شهرستان و کارشناس صندوق حمایت از فعالیت های زنان با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شد./ روابط عمومی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار