تاریخ انتشار: پنجشنبه 23 مرداد 1399 | 08:42 ق.ظ
تولید شیر خام در مرودشت ۳۳ درصد افزایش یافت
تولید شیر خام در مرودشت ۳۳ درصد افزایش یافت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از افزایش ۳۳ درصدی تولید روزانه شیر در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت ، عزیز رحیمی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه کارت شیر از ابتدای سال جاری شاهد افزایش تولید شیر در شهرستان هستیم و پیش بینی می شود تا پایان سال […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از افزایش ۳۳ درصدی تولید روزانه شیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلام مرودشت ، عزیز رحیمی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه کارت شیر از ابتدای سال جاری شاهد افزایش تولید شیر در شهرستان هستیم و پیش بینی می شود تا پایان سال بالغ بر ۲۰۰ هزار تن شیر خام تولید شود.
رحیمی، افزایش جمعیت گاو اصیل در واحد های دامی و افزایش تعداد واحد های دامی را را دلیل اصلی رشد تولید شیر عنوان کرد.
این مقام مسئول ابراز کرد: شیر تولیدی توسط ۲۲ مرکز جمع آوری شده و عمدتا به شرکت پگاه و مقداری نیز به شرکت های صنایع تبدیلی در این شهرستان و سایر نقاط استان و استان های همجوار منتقل می شود.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت افزود: ۶ واحد صنایع تبدیلی در شهرستان وجود دارد که در زمینه تولید فرآورده های لبنی فعالیت می کنند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: شیر تولیدی متعلق به ۸۶۱ دامدار و ۷۸هزار راس دام سنگین است و مقدار ناچیزی شیر نیز توسط دام سبک تولید می شود که تنها به مصرف خانوار می رسد.
رحیمی یادآور شد: شهرستان مرودشت مقام اول تولید شیر و مقام سوم تولید گوشت قرمز و تخم مرغ در استان فارس را داراست./ روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار