تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 آبان 1392 | 12:25 ب.ظ
مانور زلزله در دانشگاه علوم وتحقیقات فارس
مانور زلزله در دانشگاه علوم وتحقیقات فارس به گزارش سرویس دانشجویی  سلام مرودشت به گفته برگزار کنندگان این مراسم هدف اصلی از برگزاری چنین مانوری آموزش، سنجش آمادگی و ضریب عکس‌العمل سریع نیروها در مقابل حوادث و رخدادهای غیرمترقبه مهم‌ترین هدف این مانوربود. این مراسم با به صدا در آمدن زنگ هشدار شروع شد مراسم مذکور به همت کانون دانشجویی هلال احمر […]

به گزارش سرویس دانشجویی  سلام مرودشت به گفته برگزار کنندگان این مراسم هدف اصلی از برگزاری چنین مانوری آموزش، سنجش آمادگی و ضریب عکس‌العمل سریع نیروها در مقابل حوادث و رخدادهای غیرمترقبه مهم‌ترین هدف این مانوربود.

Picture 1303 مانور زلزله در دانشگاه علوم وتحقیقات فارس

این مراسم با به صدا در آمدن زنگ هشدار شروع شد مراسم مذکور به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم وتحقیقات فارس در دانشکده مهندسی  برگزار شد که با شبیه سازی یک زلزله فرضی شروع شد و امدادگران مجروحین ومتوفیان فرضی را به درمانگاه سیاری که جلوی دانشکده مهندسی دایر شده بود می بردند تا به وضعیت آنان رسیدگی شود .

Picture-1273

محمدرضا مرادی  همچنین اذعان کرد که:آموزش عملی نوع برخورد دانشجویان در مواقع زلزله دنبال می‌شود تا دانشجویان  به شکل عملی با طرز صحیح رفتار در زمان وقوع حوادث آشنا شوند.

جانشین دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه هم چنین افزودکه  اجرای عملیات پناهگیری و خروج صحیح دانشجویان  از کلاس‌های درس، خود امدادی و امدادرسانی به مصدومان فرضی وبردن آنها به درمانگاه سیار از پیش تعیین شده  از بخشهای مختلف این مانور بود.

این مراسم با همکاری ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه علوم وتحقیقات فارس و کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم وتحقیقات فارس برگزار شد/.

Picture 1553 مانور زلزله در دانشگاه علوم وتحقیقات فارس

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار