تاریخ انتشار: سه شنبه 17 تیر 1399 | 08:20 ق.ظ
مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی مرودشت: پرداخت تسهیلات به واحد های خسارت دیده از کرونا در مرودشت آغاز شد
مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی مرودشت: پرداخت تسهیلات به واحد های خسارت دیده از کرونا در مرودشت آغاز شد مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: واحد های خسارت دیده از کرونا از جمله گلخانه سبزی و صیفی صادراتی، گلخانه گل و گیاهان زینتی، واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادرگوشتی و ماهیان زینتی مشمول دریافت تسهیلات هستند. به گزارش  سلام مرودشت، عبدالحمید محمودی اظهار کرد: امکان ثبت نام کارفرمایان و […]

مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: واحد های خسارت دیده از کرونا از جمله گلخانه سبزی و صیفی صادراتی، گلخانه گل و گیاهان زینتی، واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادرگوشتی و ماهیان زینتی مشمول دریافت تسهیلات هستند.
به گزارش  سلام مرودشت، عبدالحمید محمودی اظهار کرد:
امکان ثبت نام کارفرمایان و صاحبان کسب و کارهای زیر بخش کشاورزی که از بیماری کرونا خسارت دیده و مشمول حمایت شده اند در سامانه Corona-kara.mcls.gov.ir فراهم شده است و افراد مشمول در صورت تمایل به سامانه مذکور مراجعه کنند.
به گفته محمودی؛ پرداخت تسهیلات صرفا بر اساس دستورالعمل ها و شیوه نامه های ارسالی و بر اساس مقررات موجود صورت می گیرد.
و بر همین اساس صاحبان واحد های مشمول اعم از طرح های کارفرمایی و خویش فرمایی و هر واحد تولیدی که از بیماری کرونا خسارت دیده حتی اگر شخص بیمه شده هم نداشته باشد درصورتی که مجوز فعالیت از دستگاها و ارگان های ذی ربط دارند، می توانند نسبت به ثبت نام و تکمیل فرآیند در سامانه مذکور اقدام کنند.
مسئول طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با بیان اینکه تسهیلات ابلاغی در سطح کشور به صورت شناور است، تصریح کرد: میزان تسهیلات نسبت به اینکه واحد تولیدی، مشمول فعالیت و یا تعطیل شده است متفاوت خواهد بود.
این مسئول با اشاره به فرآیند اخذ تسهیلات مذکور یادآور شد: ثبت نام در سامانه “کارا” برای افراد مشمول، بررسی سیستمی اطلاعات، بررسی توسط دستگاه مربوطه و تایید یا عدم تایید اطلاعات، تکمیل مدارک مورد نیاز موسسه اعتباری از سوی متقاضی و … از جمله فرآیند های دریافت تسهیلات است.
این مقام مسئول افزود: پیرو تاکید فرماندار ویژه شهرستان مرودشت و شناور بودن تسهیلات، از امروز شانزدهم تیر ماه می توانند نسبت به دریافت تسهیلات موجود در سامانه “کارا ” و ثبت درخواست خود اقدام کنند.
محمودی، هدف از پرداخت تسهیلات را کمک به صاحبان کسب و کارهای آسیب‌دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا و همچنین حفظ اشتغال و تامین هزینه‌های عملیاتی این واحدها، عنوان کرد.
نرخ سود تسهیلات ۱۲ درصد است و باز پرداخت آن به صورت ۲۴ ماهه با سه ماه تنفس می باشد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار