تاریخ انتشار: دوشنبه 9 تیر 1399 | 10:21 ق.ظ
یک واحد انبار علوفه در نقش رستم طعمه حریق شد
یک واحد انبار علوفه در نقش رستم طعمه حریق شد کارشناس مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم در مرودشت از آتش سوزی انبار علوفه ۲۵۰۰ متری متعلق به یک واحد گاوداری در این منطقه خبر داد. به گزارش سلام مرودشت ، محمد رضاامیری افزود: با سرایت آتش به انبار علوفه یک واحد گاوداری در منطقه نقش رستم مرودشت ۱۱۰۰ تن کاه و یونجه در آتش سوخت. […]

کارشناس مرکز جهاد کشاورزی نقش رستم در مرودشت از آتش سوزی انبار علوفه ۲۵۰۰ متری متعلق به یک واحد گاوداری در این منطقه خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت ، محمد رضاامیری افزود: با سرایت آتش به انبار علوفه یک واحد گاوداری در منطقه نقش رستم مرودشت ۱۱۰۰ تن کاه و یونجه در آتش سوخت.
امیری گفت: به دلیل اشتعال پذیری علوفه خشک و حجم بالای آتش، علی رغم حضور نیروهای آتشنشان همه علوفه موجود در آتش سوخت و به تاسیسات و انبارهای موجود صدمه وارد شد.
تلاش مامورین آتشنشانی با کمک لودرهای اعزامی از طرف کارخانه آرد نقش رستم مانع از سرایت آتش به سایر قسمتها و محل نگهداری گاو ها شد.
وی با بیان اینکه بروز حادثه هایی از این قبیل اجتناب ناپذیر است، بر ایمن کردن جایگاه های دام و محل ذخیره علوفه تاکید کرد./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار