تاریخ انتشار: دوشنبه 2 تیر 1399 | 08:30 ق.ظ
رئیس مرکز جهاد کشاورزی سیدان: آتش سوزی در مزارع گندم در سیدان مرودشت مهار شد
رئیس مرکز جهاد کشاورزی سیدان: آتش سوزی در مزارع گندم در سیدان مرودشت مهار شد رئیس مرکز جهاد کشاورزی سیدان گفت: هشت هکتار از مزارع جو و گندم روستای کرایی و راهنویه از توابع بخش سیدان در مردشت که در اثر سهل انگاری دچار حریق شده بود مهار شد. به گزارش سلام مرودشت، پرویز فلاح بیان کرد: علی رغم هشدار های جدی به کشاورزان مبنی بر خودداری از آتش زدن […]

رئیس مرکز جهاد کشاورزی سیدان گفت: هشت هکتار از مزارع جو و گندم روستای کرایی و راهنویه از توابع بخش سیدان در مردشت که در اثر سهل انگاری دچار حریق شده بود مهار شد.
به گزارش سلام مرودشت، پرویز فلاح بیان کرد: علی رغم هشدار های جدی به کشاورزان مبنی بر خودداری از آتش زدن کاه کلش مزارع، متاسفانه به دلیل آتش زدن کاه و کلش، مزرعه گندم و جو مجاور دچار حریق شد.
در این آتش سوزی بیش از ۵۰ تن جو و گندم که در آستانه برداشت بود از بین رفت. وی بی توجهی به توصیه های کارشناسان، آتش زدن بقایا در زمان نامناسب و وزش باد را عامل آتش سوزی مزارع و خسارت صد در صدی به آنها عنوان کرد.
فلاح افزود: همکاری به موقع کشاورزان و حضور آتش نشانان در منطقه سبب مهار کانون آتش سوزی و عدم سرایت به سایر مزارع شد.
رئیس مرکز جهاد کشاورزی سیدان با بیان اینکه آتش در مزارع گندم به سرعت منتشر می‌شود، از بهره برداران خواست تا از برپا کردن آتش در اطراف مزارع خودداری کرده و هر چه سریعتر نسبت به برداشت محصول خود اقدام کنند./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار