تاریخ انتشار: دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 | 10:49 ق.ظ
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: پرداخت کمک های بلاعوض به بخش کشاورزی مرودشت
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت: پرداخت کمک های بلاعوض به بخش کشاورزی مرودشت مدیر جهاد کشاورزی مرودشت، از پرداخت مبلغ بالغ بر ۲۲۶ میلیارد ریال کمک بلاعوض به بخش کشاورزی در ۹۸ در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: کل مبلغ پرداخت شده کمک های بلاعوض در سه سال اخیر در این شهرستان مبلغی بالغ بر ۵۱۷ میلیارد ریال است که از […]

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت، از پرداخت مبلغ بالغ بر ۲۲۶ میلیارد ریال کمک بلاعوض به بخش کشاورزی در ۹۸ در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، عزیز رحیمی اظهار کرد: کل مبلغ پرداخت شده کمک های بلاعوض در سه سال اخیر در این شهرستان مبلغی بالغ بر ۵۱۷ میلیارد ریال است که از سال ۹۶ تا ۹۸ به بخش های مختلف کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.
به گفته رحیمی؛ این کمک های بلاعوض شامل پرداخت یارانه آب و خاک در حوزه های آبیاری نوین و تجهیز و نوسازی، یارانه امهال تسهیلات، کمک بلاعوض سیل و یارانه نهال است.
او با بیان اینکه اجرای آبیاری های نوین بیشترین مبلغ بلاعوض را دریافت کرده است، گفت: از مجموع مبلغ جذب شده، آبیاری نوین ، بالغ بر ۳۴۳ میلیارد ریال، تجهیز و نوسازی بیش از ۱۲ میلیارد ریال، امهال تسهیلات، ۱۴۷ میلیارد ریال ، ۱۲ میلیارد ریال خسارت سیل، و بالغ بر یک میلیارد ریال آن در حوزه یارانه نهال جذب شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت یادآورشد: طبق مصوبه هیات وزیران، پرداخت کمک های بلاعوض به بهره برداران بخش کشاورزی متناسب با درصد خسارت و با تایید کارگروه استانی و همکاری بانک‌های عامل پرداخت شده است./روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار