تاریخ انتشار: دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 | 10:51 ق.ظ
اختصاص یارانه نهال به باغداران مرودشتی
اختصاص یارانه نهال به باغداران  مرودشتی مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اختصاص ۳۳۰ میلیون ریال یارانه نهال به باغداران و متقاضیان کشت گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت، سمیه کارگر اظهار کرد: یارانه نهال به کشت ۳۲ هکتار زیره سبز، ۲۰ هزار چشمه پیوندک پسته، ۳۷ هکتار باغ زیتون، دو هکتار باغ گردو […]

مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اختصاص ۳۳۰ میلیون ریال یارانه نهال به باغداران و متقاضیان کشت گیاهان دارویی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت، سمیه کارگر اظهار کرد: یارانه نهال به کشت ۳۲ هکتار زیره سبز، ۲۰ هزار چشمه پیوندک پسته، ۳۷ هکتار باغ زیتون، دو هکتار باغ گردو و چهار هکتار سیاه دانه تعلق گرفته است.
وی با بیان اینکه یارانه نهال تنها ۵۰درصد هزینه را شامل می شود، افزود: باغداران تنها در صورتی که از نهالستان معتبر خرید کنند،یارانه به آنها تعلق می گیرد.
کارگر تصریح کرد: بهره برداران برای بهره مندی از مزایایی یارانه نهال، پس از مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی بخش ها فرم یارانه نهال را دریافت می کنند و اختصاص یارانه منوط به مهر و امضای نهالستان معتبرزیر نظرمرکز تحقیقات کشاورزی خواهدبود.
او با اشاره به اینکه نهال‌ها با رعایت نکات فنی منتقل شده و مورد تایید موسسه بذر و نهال مرکز تحقیقات است، بیان کرد: یارانه مذکور جذب شده است و با تکمیل و بررسی و تایید مدارک متقاضیان، پرداخت خواهد شد.
این کارشناس یادآور شد: در شهرستان مرودشت چهار نهالستان وجود دارد که هر چهار نهالستان دارای مجوز رسمی از موسسه بذر و نهال مرکز تحقیقات است./ روابط عمومی جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار