تاریخ انتشار: پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 | 19:51 ب.ظ
با هدف توسعه چغندر قند؛ اعلام بسته حمایتی به چغندکاران مرودشتی
با هدف توسعه چغندر قند؛ اعلام بسته حمایتی به چغندکاران مرودشتی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اختصاص بسته حمایتی کارخانه قند مرودشت و نظام صنفی کشاورزی به چغند کاران این شهرستان خبر داد. به گزارش سلام مرودشت: عزیز رحیمی با اعلام جزئیات بسته حمایتی اظهار کرد: این بسته شامل خرید نقدی، مساعده قرض الحسنه ، اختصاص کود ، بذر و سم به کشاورزان طرف قرارداد […]

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از اختصاص بسته حمایتی کارخانه قند مرودشت و نظام صنفی کشاورزی به چغند کاران این شهرستان خبر داد.
به گزارش سلام مرودشت: عزیز رحیمی با اعلام جزئیات بسته حمایتی اظهار کرد: این بسته شامل خرید نقدی، مساعده قرض الحسنه ، اختصاص کود ، بذر و سم به کشاورزان طرف قرارداد خواهد بود.
رحیمی بیان کرد: به منظور حمایت از کشاورزان چغندر کار و در راستای پایداری تولید با برگزاری جلسات مشترک فنی و کارشناسی که بین کارخانه قند مرودشت و جهاد کشاورزی شهرستان بصورت مستمر انجام شده است، تصمیماتی اتخاذ شده است .
وی تصریح کرد: به همین منظور، اطلاع رسانی در خصوص افزایش سطح زیر کشت چغندر قند با برگزاری کلاسهای ترویجی ، ارسال پیامک افزایش قیمت خرید تضمینی و اطلاعیه های ترویجی در گروههای مجازی از جمله تصمیمات ستاد چغندر قند شهرستان بود.
این مقام مسئول با بیان اینکه توسعه کشت نشایی چغندر قند نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بسته حمایتی کشت چغندر قند نشائی نیز به شهرستان ابلاغ شده است و شامل تامین بذر مصرفی در خزانه، تامین تیپ مورد نیاز خزانه و تامین هزینه آنالیز کامل یک نمونه آزمون خاک از مزرعه تحت کشت نشائی است.
مدیر جهاد کشاورزی مرودشت با بیان مسائل و مشکلات کشت چغندر قند بصورت نشائی و هزینه بالای آن یادآور شد: هزینه های کاشت چغندر نشائی سال گذشته نیز در حال پیگیری است و پس از تصویب پرداخت خواهد شد.
او با تاکید بر اینکه قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم چغندرقند بهاره ۳۴ درصد افزایش داشته است، یادآور شد: نرخ خرید تضمینی چغندر قند بهاره پیش از این ۵۰۲ تومان اعلام شده بود که در حال حاضر قیمت پیشنهادی ۶۲۴ تومان مصوب شده است./روابط عمومی جهاد کشاورزی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار