تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 فروردین 1399 | 17:52 ب.ظ
راه یابی اثر هنرمند مرودشتی به بخش اصلی جشنواره لندن
راه یابی اثر هنرمند مرودشتی به بخش اصلی جشنواره لندن راه یابی اثر هنرمند مرودشتی به بخش اصلی جشنواره لندن به گزارش سلام مرودشت، انیمیشن کوتاه « C-19» اثر حسن دهقانیان هنرمند مرودشتی به بخش اصلی جشنواره لندن راه یافت. شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اعلام این خبر گفت: هنرمندان مرودشتی در سالهای اخیر در زمینه های هنرهای دیجیتال، […]
  1. راه یابی اثر هنرمند مرودشتی به بخش اصلی جشنواره لندن

به گزارش سلام مرودشت، انیمیشن کوتاه « C-19» اثر حسن دهقانیان هنرمند مرودشتی به بخش اصلی جشنواره لندن راه یافت.
شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اعلام این خبر گفت: هنرمندان مرودشتی در سالهای اخیر در زمینه های هنرهای دیجیتال، رشد بسیار خوبی داشته اند و توانسته اند ظرفیت های خود را به اثبات برسانند.
وی ضمن تبریک راهیابی انیمیشن کوتاه “C-19” به بخش اصلی دو جشنواره بین المللی خاطرنشان کرد: شرایط پیش آمده ناشی از شیوع بیماری کوید ۱۹، فرصتی بود که برخی از هنرمندان توانایی خود را در فضای مجازی نشان دهند که حسن دهقانیان به همراه گروه هنری آوانگارد به سرپرستی آرمان اصلاح پذیر، نمونه بارز آن می باشد.
مریم محمودی مسئول انجمن فیلم، عکس و پویانمایی شهرستان مرودشت در این خصوص بیان داشت: نام انیمیشن کوتاه « C-19 » به نویسندگی و کارگردانی حسن دهقانیان هنرمند توانمند مرودشتی، در جمع فیلم های راه یافته به بخش اصلی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه Grounded لندن، به چشم می خورد که این موفقیت دستاوردی بزرگ و نویدبخش چشم انداز روشن برای هنرمندان این شهرستان است.
حسن دهقانیان نویسنده و کارگردان انیمیشن “C-19” با اشاره به مسئولیت های اجتماعی هنرمندان عنوان نمود: این اثر را به نمادهای واقعی انسانیت و آنانکه در این روزهای دشوار، برای حفظ سلامتی مردم از جان خود گذشتند، تقدیم می نماییم و امیدواریم هرچه زودتر با همراهی مردم، زحمت های کادر درمانی در مبارزه با کرونا به ثمر بنشیند.
مشخصات اثر:
انیمیشن کوتاه « C-19 »
ژانر: مفهومی
تکنیک: سه بعدی
مدت زمان : ۲:۴۴
نویسنده، طراحی کاراکتر، انیمیت، رندر، تدوین، صدا گذاری، کارگردان: حسن دهقانیان
مجری طرح: گروه هنری آوانگارد
گروه مشاوران تولید: راضیه توللی، محمد رضا فلاحی، مجتبی دهقانیان، علی اکبر جعفری، سید یونس موسوی
موسیقی: گروه گوتیک استورم/روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار