تاریخ انتشار: جمعه 23 اسفند 1398 | 01:20 ق.ظ
هنرمندان مرودشتی یاری رسان کودکان کار
هنرمندان مرودشتی یاری رسان کودکان کار به گزارش سلام مرودشت ، هنرمندان مرودشتی با اجرای کمپین همایار، به یاری کودکان کار این شهرستان رفتند. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اعلام این خبر گفت: هنرمندان شهرستان مرودشت همواره در انجام اقدامات خیرخواهانه و انسان دوستانه پیش قدم بوده اند و نمونه این مساله را می توان در جمع […]

به گزارش سلام مرودشت ، هنرمندان مرودشتی با اجرای کمپین همایار، به یاری کودکان کار این شهرستان رفتند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با اعلام این خبر گفت: هنرمندان شهرستان مرودشت همواره در انجام اقدامات خیرخواهانه و انسان دوستانه پیش قدم بوده اند و نمونه این مساله را می توان در جمع آوری کمک برای سیل زدگان کرمانشاه، گلریزان خانه پروانه ها، جشن معلولین، سرکشی از سالمندان و سیل نوروز ۹۸  مشاهده کرد.

ارشاد مرودشت
شهرام صالحی افزود: در راستای ساماندهی این اقدامات از سال گذشته کمپین همایار با شعار هنر، مهر، امید توسط هنرمندان نیک اندیش شهرستان راه اندازی شد و در ادامه با همراهی سایر شهروندان، برنامه های دیگر نیز برگزار شد که از جمله آن می توان به تهیه پوشاک و کفش و بخشی از وسایل مورد نیاز کودکان کار در نوروز گذشته و همچنین تهیه سمعک برای یکی از کودکان کار اشاره کرد .
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت با اشاره به وضعیت کشور و گسترش ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به لزوم پیشگیری از بیماری کرونا، با هم اندیشی صورت گرفته با اعضای کمپین و حمایت فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت ، مقرر شد در گام اول و پیش از تهیه لباس و پوشاک، مواد ضدعفونی و ماسک تهیه شده و در اختیار این کودکان که با توجه به وضعیت زندگی، در مواجهه با خطرهای بسیار هستند، قرار گیرد.

گفتنی است این کمپین هم اکنون و با همراهی هنرمندان شهرستان در محل بنیاد کودک مرودشت مشغول تهیه و بسته بندی اقلام بهداشتی ویژه کودکان کار و سایر کودکان در معرض خطر است./ روابط عمومی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار