تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 12:47 ب.ظ
مادر شهیدان مختاری به فرزندان شهیدش پیوست
مادر شهیدان مختاری به فرزندان شهیدش پیوست به گزارش سلام مرودشت ، مادر شهیدان محمد و محمدرضا مختاری به فرزندان شهیدش پیوست به همین مناسبت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت طی پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان محمدرضا و محمد مختاری را تسلیت گفت. متن پیام بشرح زیر است: باسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون والدین شهدا گنجینه های […]

به گزارش سلام مرودشت ، مادر شهیدان محمد و محمدرضا مختاری به فرزندان شهیدش پیوست به همین مناسبت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت طی پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان محمدرضا و محمد مختاری را تسلیت گفت.

متن پیام بشرح زیر است:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
والدین شهدا گنجینه های گرانقدر و غنی معرفت و اسوه حقیقی صبر، استقامت و ایثار اند و پروازشان به جهان باقی، ضایعه ای جبران ناپذیر است.
آسمانی شدن روح بلند حاجیه خانم ماهی یزدانی مادر گرامی و بزرگوار شهیدان والامقام محمدرضا و محمد مختاری مصیبتی سنگین و فقدانی تلخ و ناگوار است، مادری که عزیزترین گوهرهای هستی خویش را در دفاع از اسلام و انقلاب فدا کرده و به عنوان نمود عینی صبر و استقامت، راه پرافتخار و سیره قدسی ایشان همواره بر صفحات زرّین تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.
اینجانب ضایعه درگذشت این بانوی مومنه و ماجده را به عموم مردم ولایی و غیور، به خصوص مردم انقلابی و فهیم شهرستان مرودشت، خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و خانواده محترم و فرهیخته مختاری از صمیم قلب تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
رهام پیکری
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار