تاریخ انتشار: چهارشنبه 21 اسفند 1398 | 12:04 ب.ظ
وزنه‌ بردار مرودشتی به اردوی تیم ملی دعوت شد
وزنه‌ بردار مرودشتی به اردوی تیم ملی دعوت شد سرمربی تیم ملی وزنه برداری، محمدرضا زارعی وزنه بردار مرودشتی را برای انجام رکوردگیری به اردوی این تیم دعوت کرد. رییس هیات وزنه برداری فارس دوشنبه اعلام کرد: در این اردو ۱۸ وزنه بردار شرکت دارند که نام زارعی از مرودشت نیز در این فهرست وجود دارد. علی رهایی ادامه داد: پیش از این قرار […]

سرمربی تیم ملی وزنه برداری، محمدرضا زارعی وزنه بردار مرودشتی را برای انجام رکوردگیری به اردوی این تیم دعوت کرد.

رییس هیات وزنه برداری فارس دوشنبه اعلام کرد: در این اردو ۱۸ وزنه بردار شرکت دارند که نام زارعی از مرودشت نیز در این فهرست وجود دارد.
علی رهایی ادامه داد: پیش از این قرار بود رکورد وزنه برداران در فینال لیگ برتر محاسبه شود اما این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد.
وی اضافه کرد:  نفرات دعوت شده بیست و یکم اسفند۹۸ در رکورد گیری شرکت خواهند کرد و  در نهایت ۱۲ نفر که بهترین رکورد را داشته باشند انتخاب خواهند شد.
رهایی افزود: تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان  ایران خود را برای انجام مسابقات قهرمانی  ۲۰۲۰ آسیا آماده می کند.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود بیست و هشتم فروردین ماه ۹۹ در قزاقستان برگزار شود اما این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا از میزبانی انصرف داد، سپس این مسابقات به کشور  ازبکستان واگذار شد اما آنها هم این میزبانی را نپذیرفتند.
با توجه به شیوع بیماری کرونا تاکنون هیچ کشوری داوطلب برگزاری مسابقات نشده است.
پیکارهای وزنه برداری قهرمانی آسیا که انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است برای وزنه برداران ایرانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است./ایرنا

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار