تاریخ انتشار: سه شنبه 3 دی 1398 | 09:33 ق.ظ
افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی مرودشت با حضور وزیر بهداشت
افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی مرودشت با حضور وزیر بهداشت زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر امروز خود به استان فارس، وارد شهرستان مرودشت شد. به گزارش  سلام مرودشت ، دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت، پس از شهرستان بیضا و بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) این شهرستان، عازم شهرستان مرودشت شد. نخستین برنامه وزیر بهداشت در این شهرستان، […]

زیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر امروز خود به استان فارس، وارد شهرستان مرودشت شد.

به گزارش  سلام مرودشت ، دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت، پس از شهرستان بیضا و بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان قمر بنی هاشم(ع) این شهرستان، عازم شهرستان مرودشت شد.

نخستین برنامه وزیر بهداشت در این شهرستان، بازدید از پروژه ساخت بیمارستان دوم این شهرستان بود که تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کار ساخت این پروژه با دارا بودن ۱۶۰ تخت بیمارستانی، در ۶ هکتار زمین و با ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا از سال ۱۳۹۴ آغاز شد.

این پروژه که برای ساخت آن تاکنون ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده، در زمین اهدایی از سوی یکی از نیکوکاران عرصه سلامت، در حال ساخت است.

وزیر بهداشت در بازدید از این پروژه، از نزدیک روند پیشرفت و راهکارهای تسریع در بهره برداری از این خدمت سلامت را ارزیابی کرده و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

دیگر برنامه وزیر بهداشت در سفر به شهرستان مرودشت، بهره برداری از ساختمان ستاد شبکه بهداشتی درمانی و آموزشی این شهرستان بود.

برای ساخت این پروژه با زیربنای حدود دو هزار مترمربع و با ۶ هزار مترمربع مساحت، پنج میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

ساخت این پروژه، از اسفند سال ۱۳۹۵ آغاز شد و امروز با حضور وزیر بهداشت، به بهره برداری رسید.

دکتر «مریم حضرتی» معاون پرستاری وزارت بهداشت، دکتر «مهرزاد لطفی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «کیانوش جهانپور» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از دیگر مسوولان حاضر در این بازدید بودند.

همچنین دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» معاون بهداشت، دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر «محمد حبیبی» سرپرست حوزه ریاست، دکتر «عبدالحسین فرح بخش» مدیر حراست و دکتر «سید روح الله حسینی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طول برنامه های سفر امروز، وزیر بهداشت و معاونان او را همراهی می کردند./

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار