تاریخ انتشار: سه شنبه 19 آذر 1398 | 10:28 ق.ظ
آتش سوزی در مسکن مهر مهرگان مرودشت/۱۳ نفر مصدوم شدند +تصاویر
آتش سوزی در مسکن مهر مهرگان مرودشت/۱۳ نفر مصدوم شدند  +تصاویر   آتش سوزی در مسکن مهر مهرگان مرودشت باعث مصدومیت ۱۳ نفر از همشهریان مرودشتی شده است به گزارش  سلام مرودشت  مجید اکبر زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان مرودشت اظهار کرد:  یکی از بلوک‌های مسکن مهر در شهرستان مرودشت دچار آتش سوزی شد . او ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۴ […]

  آتش سوزی در مسکن مهر مهرگان مرودشت باعث مصدومیت ۱۳ نفر از همشهریان مرودشتی شده است

به گزارش  سلام مرودشت  مجید اکبر زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان مرودشت اظهار کرد:  یکی از بلوک‌های مسکن مهر در شهرستان مرودشت دچار آتش سوزی شد .

او ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

اکبر زاده  با بیان اینکه ساکنان بلوک تخلیه شدند، تصریح کرد: آتش سوزی با تلاش آتش نشانان مهار و خاموش شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مرودشت اضافه کرد: ۴ نفر از مصدومان به بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت اعزام و ۱۰ نفر دیگر از مصدومان در محل درمان شد.

او  بیان کرد: این ماموریت ۳ ساعت به طول انجامید.

مجید اکبر زاده  ادامه داد: علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است./ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت

همچنین روابط عمومی شهرداری مرودشت اعلام کرد :

با اعلام آتش سوزی در مورخ دوشنبه۱۹آذرماه ساعت ۱۷:۱۰ به سامانه ۱۲۵ بلافاصله تیم عملیاتی اطفا حریق از ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی درمدت کمتر از مدت ۵ دقیقه در محل حضور یافته وشروع به مهار آتش سوزی کردند.

با توجه به حجم بالای دود و آتش تیم عملیات کننده تقاضای کمک از ستاد مرکزی نموده که بلافاصله تیم دیگری در کوتاهترین زمان در محل مستقر و اقدام به تخلیه ساکنین واطفا می نمایند.
در ادامه با توجه به دودگرفتگی در آپارتمان های مجاور تیم امدادونجات ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی نیز در محل حضور یافته و اقدام به تخلیه کامل ساکنین دو بلوک مجاور ونجات ۵ نفر از شهروندان گرفتار با استفاده از تجهیزات امدادی می‌نمایند.


این آتش سوزی تعداد۱۳ نفر مصدوم داشت که تعداد۴نفر بستری و ۹نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

همچنین یک نفر از نیروهای خدوم آتش نشانی نیز دچار جراحت سطحی گردید.


آتش سوزی در طبقه همکف بلوک ۱۳۶ مسکن مهرگان واقع در بلوار پهلوان نجاتی رخ داد که پس از ایمن سازی محل توسط نیروهای اتش نشانی مکان تحویل هیات امنای مسکن مهرگان و نیروی انتظامی گردید.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار