تاریخ انتشار: چهارشنبه 13 آذر 1398 | 14:22 ب.ظ
دیدار جمعی از مددجویان نخبه و موفق بهزیستی با فرماندار مرودشت.
دیدار جمعی از مددجویان نخبه و موفق بهزیستی با فرماندار مرودشت. به مناسبت روز جهانی معلولین انجام شد : دیدار جمعی از مددجویان نخبه و موفق بهزیستی با فرماندار مرودشت. به گزارش سلام مرودشت  ، جمعی از مددجویان نخبه و موفق بهزیستی در عرصه های علمی، ورزشی، هنری و… به مناسبت روز جهانی معلولین با حضور در فرمانداری، با فرماندار مرودشت دیدار و گفتگو کردند. رهام […]

به مناسبت روز جهانی معلولین انجام شد :

دیدار جمعی از مددجویان نخبه و موفق بهزیستی با فرماندار مرودشت.
به گزارش سلام مرودشت  ، جمعی از مددجویان نخبه و موفق بهزیستی در عرصه های علمی، ورزشی، هنری و… به مناسبت روز جهانی معلولین با حضور در فرمانداری، با فرماندار مرودشت دیدار و گفتگو کردند.

رهام پیکری فرماندار ویژه شهرستان مرودشت که در این نشست سخن میگفت اظهار داشت: هنر، خلاقیت و موفقیت های چشمگیر معلولین در عرصه های گوناگون، به همگان ثابت کرده است که معلولیت به هیچوجه محدودیت نیست و خداوند در افرادی که معلولیت دارند استعدادها و توانمندی هایی ویژه قرار داده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان اینکه متاسفانه در ادوار گذشته آنچنان که باید برای معلولین کار انجام نشده است گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و بخصوص در دولت تدبیر و امید، نگاه ویژه و توجه بیشتری به جامعه معلولین شده است.

وی با تاکید بر اینکه باید در خصوص حقوق معلولین در جامعه، فرهنگسازی شود تصریح کرد: مسائل، مشکلات، اولویت ها و موارد ویژه معلولین باید در جامعه اطلاع رسانی شود چرا که باید نگاه جامعه نسبت به معلولین تغییر کند.

رئیس ستاد مناسب سازی شهرستان اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت، جهت بهبود و ساماندهی وضعیت و شرایط معلولین بهره می بریم.
گفتنی است در ادامه این نشست حاضرین به بیان مسائل، مشکلات و نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان از ایشان با اهداء هدایا تقدیر بعمل آمد./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار