تاریخ انتشار: سه شنبه 21 آبان 1398 | 13:46 ب.ظ
کشف بیش از ۱۲ هزار عدد آب میوه فاسد در مرودشت
کشف بیش از ۱۲ هزار عدد آب میوه فاسد در مرودشت فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف یک کامیون حاوی ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد آب میوه فاسد در محور شیراز به سمت اصفهان خبرداد. به گزارش  سلام مرودشت سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، در ایست و بازرسی مقطعی در محور اصفهان به سمت شیراز، به یک کامیون حامل آب […]

فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف یک کامیون حاوی ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد آب میوه فاسد در محور شیراز به سمت اصفهان خبرداد.

به گزارش  سلام مرودشت سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، در ایست و بازرسی مقطعی در محور اصفهان به سمت شیراز، به یک کامیون حامل آب میوه مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بررسی از این کامیون مشاهده کردند که تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ عدد آب میوه، تاریخ مصرف آن‌ها انقضاء یافته و راننده قصد ارجاع محموله را به کارخانه برای تصحیح تاریخ آن دارد.

سرهنگ زراعتیان ادامه داد: فاسد بودن محموله بوسیله کارشناسان شبکه بهداشت تائید و با دستور مقام قضایی، آب میوه‌های کشف شده معدوم شدند.

رئیس پلیس مرودشت به شهروندان در خصوص مراقبت از خود و اموال هشدار داد و از آنان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را هر چند به نظر آنان کم اهمیت باشد، در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار