تاریخ انتشار: شنبه 18 آبان 1398 | 12:15 ب.ظ
لایروبی بیش از ۱۰ کیلومتر از کانال‌های روبسته شهر مرودشت
لایروبی بیش از ۱۰ کیلومتر از کانال‌های روبسته شهر مرودشت به گزارش  سلام مرودشت سید مهدی مکّی شهردار مرودشت بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و احتمال بارش شدید باران در سطح شهر بیش از ۱۰ کیلومتر از کانال‌های روبسته شهر مرودشت لایروبی شده و این اقدام تداوم خواهد یافت. وی عدم هدایت آب‌های سطحی، نریختن زباله‌های شهری و نخاله ساختمانی […]

به گزارش  سلام مرودشت سید مهدی مکّی شهردار مرودشت بیان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و احتمال بارش شدید باران در سطح شهر بیش از ۱۰ کیلومتر از کانال‌های روبسته شهر مرودشت لایروبی شده و این اقدام تداوم خواهد یافت.

وی عدم هدایت آب‌های سطحی، نریختن زباله‌های شهری و نخاله ساختمانی در مقابل جوب های آب و کانال‌های شهری را به شهروندان جهت جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر توصیه کرد. و گفت: در این عملیات لایروبی بیش از ۳۵۰ کامیون نخاله- لجن- زباله‌های خانگی و تجاری بارگیری شده است.

مکّی با اشاره به اینکه پاکیزه نگه‌داشتن سیمای شهری علاوه بر زحمات شبانه‌روزی نیروهای شهرداری، نیازمند همکاری شهروندان نیز می‌باشد، افزود: به‌صراحت می‌توان گفت که یکی از دلایل آب‌گرفتگی انهار و معابر سطح شهر که در مواقع بحران و سیلاب به‌ندرت مشاهده می‌گردد، عدم رعایت نظافت توسط برخی از شهروندان است، چراکه گاهی مشاهده می‌شود زباله و پسماند توسط برخی افراد در معابر و جداول ریخته می‌شود و این امر باعث آب‌گرفتگی کانال‌ها در زمان بارندگی و ایجاد محیطی مناسب برای تکثیر انواع حشرات و حیوانات موذی و انتشار عوامل بیماری‌زا می‌گردد.

شهردار مرودشت در پایان اظهار کرد : شهروندان شهر مرودشت می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکلاتی که ممکن است در زمان بارندگی موجب آب‌گرفتگی در نقاط مختلف شهر شود با سامانه ۱۳۷ در ارتباط باشند تا در اسرع وقت موارد مطرح‌شده  پیگیری و رفع مشکل شود./روابط عمومی شهرداری مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار