تاریخ انتشار: سه شنبه 14 آبان 1398 | 12:26 ب.ظ
برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در مرودشت
برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیر عامل در مرودشت کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان مرودشت برگزار شد . به گزارش سلام مرودشت به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان با حضور مدیران و کارشناسان ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل فرمانداری مرودشت برگزار شد. محمد کریم میرزایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه مرودشت که در […]

کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان مرودشت برگزار شد .

به گزارش سلام مرودشت به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل شهرستان با حضور مدیران و کارشناسان ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی شهرستان در محل فرمانداری مرودشت برگزار شد.
محمد کریم میرزایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه مرودشت که در این کارگاه آموزشی سخن می گفت تصریح کرد: پدافند عامل کلیه اقداماتی بود که در طی هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان خارجی انجام گرفت.

وی افزود: دشمنان، علیرغم هزینه های بسیار، به دلیل روحیه شهادت طلبی مردم نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را اشغال کنند.

وی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده که دیگر با روشهای قدیمی و به صورت رو در رو نخواهد توانست کاری پیش ببرد و در نتیجه وارد فاز دیگری از حمله و تهاجم شده که با قبل متفاوت است.

نائب رئیس ستاد پدافند غیرعامل شهرستان اظهار داشت: امروز دشمن در تلاش است که نقاط ضعف کشور را هدف قرار دهد و به همین دلیل است که پدافند غیرعامل اهمیت بسیار بالایی یافته است.

میرزایی با بیان اینکه پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات، جهت کاهش خسارات وارده به زیرساخت ها در جنگ، سیل، زلزله و… است بیان داشت: تمامی افراد جامعه به خصوص مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی، باید علاوه بر اشراف کامل به اصول پدافند غیرعامل، به رعایت آنها اهتمام جدی داشته باشند ./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت،

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار