تاریخ انتشار: یکشنبه 12 آبان 1398 | 12:07 ب.ظ
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت به مناسبت یوم اله ۱۳آبان
پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت به مناسبت یوم اله ۱۳آبان به گزارش “ سلام مرودشت ” معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، طی پیامی، ضمن گرامیداشت یوم اله ١٣آبان، از مردم و مسئولین شهرستان خواست با حضور گسترده در راهپیمایی این روز، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب، ازجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند. متن پیام بشرح زیر است: باسمه تعالی در تاریخ […]

به گزارش “ سلام مرودشت ” معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، طی پیامی، ضمن گرامیداشت یوم اله ١٣آبان، از مردم و مسئولین شهرستان خواست با حضور گسترده در راهپیمایی این روز، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب، ازجار خود را از استکبار جهانی اعلام نمایند.
متن پیام بشرح زیر است:
باسمه تعالی
در تاریخ سراسر افتخار و حماسه ایران بزرگ اسلامی، یوم‌الله ۱۳ آبان همچون گوهری درخشان و لایزال میدرخشد، چرا که یادآور سه رویداد مهم است که نقش حیاتی و موثری در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشته اند. ۱۳ آبان، سه اتفاق مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مظلوم و قهرمان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) را در دل خود جای داده است .
۱۳ آبان روز همبستگی و روز گره کردن مشت هاست. روز فروریختن دیوار استعمار و استکبار و روزی است که نوجوانان دلیر و غیور ایرانی، از جان گذشتگی و شجاعت بی بدیلشان را به رخ جهانیان کشاندند و با تقدیم خون پاکشان، دست منحوس چپاولگران و بیگانگان را از کیان مقدس ایران اسلامی کوتاه کردند. یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و یادآور فداکاری ها و حماسه جاویدان دانش‌آموزان و دانشجویانی است که آزادگی و آزادی‌خواهی را با نثار جان خویش، معنایی شگرف و متعالی بخشیدند . اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را به دانش‌آموزان و دانشجویان میهن بزرگ اسلامی بخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان شهرستان مرودشت تبریک و تهنیت عرض نموده و از مردم فهیم، ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان مرودشت دعوت می نمایم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان، همگام و همصدا با دیگر هموطنان، در جای جای ایران بزرگ اسلامی، حماسه ای دیگر را به منصه ظهور بگذارند.

رهام پیکری
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرودشت

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار