تاریخ انتشار: شنبه 11 آبان 1398 | 10:53 ق.ظ
سهم ۳۵ میلیاردی مرودشت از اعتبارات توازن منطقه ای
سهم ۳۵ میلیاردی مرودشت از اعتبارات توازن منطقه ای معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت خبر داد: سهم ۳۵ میلیاردی مرودشت از اعتبارات توازن منطقه ای کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد. به گزارش “سلام مرودشت ”  جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه، به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت و با دستور کار توزیع اعتبارات توازن منطقه ای […]

معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت خبر داد: سهم ۳۵ میلیاردی مرودشت از اعتبارات توازن منطقه ای

کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد.

به گزارش “سلام مرودشت ”  جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه، به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت و با دستور کار توزیع اعتبارات توازن منطقه ای برگزار شد .


معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت در این جلسه اظهار داشت: سالیانه اعتباراتی به هر شهرستان اختصاص می‌یابد که در این ارتباط، اعتبارات سه درصد نفت و گاز و تملک دارایی های سرمایه ای در تیرماه توزیع و امروز نیز توزیع اعتبارات توازن منطقه ای انجام میشود .

وی ادامه داد: مجموع اعتبارات توازن استان فارس ۶۵۰ میلیارد تومان است که نسبت به سال قبل ۱۴ درصد افزایش داشته است و از این میزان سهم شهرستان مرودشت مبلغ ۳۵ میلیارد تومان و نسبت به سال قبل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان اظهار داشت: سال گذشته تنها ۸/۱۷ درصد از اعتبارات تخصیص یافت در حالیکه اعتبارات امسال در ابتدا ۳۰ درصد تخصیص خواهد داشت.


در ادامه این نشست محمدمهدی برومندی نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در شهرستان‌ها، ضرورت ها و محدودیت‌هایی وجود دارد که باید در زمان توزیع اعتبارات این مسائل اندیشیده شود .

برومندی ادامه داد: شهرستان اول استان با جمعیت بالا و حضور میلیونی گردشگران، نیازمند توسعه فرهنگی است و در همین راستا ۵ میلیارد تومان از اعتباراتی که در زمان تصویب بودجه در اختیار نمایندگان قرار گرفته است را به ساخت فرهنگسرا در مرودشت اختصاص خواهیم داد و در اعتبارات توازن منطقه‌ای نیز برای آن ردیفی تعریف خواهد شد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طی پیگیری ها و رایزنی های بسیار، مجوز ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری مرودشت تصویب و ردیف بودجه آن نیز تعریف شده است که البته در قانون بودجه سال۹۹ به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارتقا خواهد یافت .


برومندی با تاکید بر این که مرودشت یک شهرستان گردشگری و توریستی است و اماکن تاریخی آن در جهان منحصر به فرد هستند تصریح کرد: تنها راه ایجاد اشتغال در شهرستان مرودشت، سرمایه‌گذاری در حوزه توریست و گردشگری است .

برومندی در پایان خواستار توجه به مواردی مانند ساماندهی گلزار شهدا، آبرسانی به روستاها، بهسازی و روکش جاده ها و معابر شهری و روستایی و … در اعتبارات توازن منطقه ای شد.

گفتنی است در اعتبارات موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن منطقه ای) در شهرستان مرودشت، اعتباراتی در فصول حمل و نقل، صنعت و معدن، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، توسعه و خدمات شهری،روستایی و عشایری، آب و فاضلاب، بهداشت، ورزش و تفریحات، فرهنگ و هنر، رسانه، گردشگری، صنایع دستی، آموزش و پرورش عمومی و امداد و نجات توزیع و به ادارات و سازمانهای ذیربط ابلاغ گردید ./روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان مرودشت،

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار