تاریخ انتشار: دوشنبه 6 آبان 1398 | 10:55 ق.ظ
بیمارستان مرودشت دارای بخش آنژیو گرافی و جراحی قلب می شود
بیمارستان مرودشت دارای بخش آنژیو گرافی و جراحی قلب می شود محمد مهدی برومندی در صفحه اینستاگرام خود خبر داد : بیمارستان مرودشت دارای بخش آنژیو گرافی و جراحی قلب می شود به گزارش ”سلام مرودشت” محمد مهدی برومندی از پیگیری و گزارش گیری روزانه راه اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان شهید مطهری مرودشت خبر داد و افزود :  با پیگیری هایی که انجام […]
بیمارستان مرودشت دارای بخش آنژیو گرافی و جراحی قلب می شود

محمد مهدی برومندی در صفحه اینستاگرام خود خبر داد :
بیمارستان مرودشت دارای بخش آنژیو گرافی و جراحی قلب می شود
به گزارش ”سلام مرودشت” محمد مهدی برومندی از پیگیری و گزارش گیری روزانه راه اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب بیمارستان شهید مطهری مرودشت خبر داد و افزود :  با پیگیری هایی که انجام دادم دستگاه آنژیوگرافی خریداری شده است  و فعلا در حال آماده سازی مکان نصب این دستگاه در بیمارستان شهید مطهری مرودشت هستیم .

او  ادامه داد : برای انجام نصب قسمتی از طبقه اول بیمارستان را تخریب  شده است تا برای این کار آماده شود و باید این دستگاه حداقل پنج تنی در سقف بخش آنژیو نصب شود و در حال مقاوم سازی هستند .

نایب رئیس اول کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت : به محض اتمام عملیات ساختمانی دستگاه آنژیوگرافی نصب و بهره برداری آغاز خواهد شد و در مجموع هزینه خرید دستگاه و عملیات ساختمانی بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه داشته است .

برومندی افزود : متاسفانه روزانه تعداد زیادی از مردم عزیز ناگزیرند برای مشکلات قلبی اعم از آنژیوگرافی ، آنژیوپلاسی و جراحی قلب به شیراز اعزام شوند و عموما به دلیل عدم پذیرش در بیمارستان های نمازی و شهید فقیهی (بیمارستان های دولتی ) به بیمارستان های خصوصی اعزام شوند و با هزینه های سنگین و گاهی تا سی میلیون تومان مواجه هستند.

نماینده مردم مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد : . با راه اندازی بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب مردم شریف با هزینه دولتی درمان خواهند شد و علاوه بر این به درآمدهای بیمارستان هم کمک و پرسنل درمانی بیشتری هم مشغول خواهند شد .

او در پایان از زحمات ریاست و مدیریت و پرسنل بیمارستان شهید مطهری مرودشت بدلیل پیگیری بی وقفه تشکرد کرد .

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار