تاریخ انتشار: سه شنبه 18 بهمن 1401 | 11:39 ق.ظ
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،
توزیع بیش از ۱۶۰ هزارتن کود شیمیائی در استان فارس
توزیع بیش از ۱۶۰ هزارتن کود شیمیائی در استان فارس به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس، حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از توزیع بیش از ۱۶۰ هزارتن انواع کودهای شیمیائی توسط بیش از ۴۵۰ کارگزاری فعال در سطح استان فارس تا نیمه بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت : […]

به گزارش سلام مرودشت و به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس از توزیع بیش از ۱۶۰ هزارتن انواع کودهای شیمیائی توسط بیش از ۴۵۰ کارگزاری فعال در سطح استان فارس تا نیمه بهمن ماه خبر داد و اظهار داشت : این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۱۰ درصدی در مجموع انواع کودها بوده و این در حالی است که در توزیع کودهای فسفاته از رشد ۱۴۷ درصدی و در توزیع کودهای پتاسه از رشد ۲۱ درصدی برخوردار می‌باشد.

 مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس تصریح کرد: در ابتدای کشت پائیزه بیش از ۳۷ هزارتن انواع کودهای شیمیائی در انبارهای سازمانی شرکت ذخیره سازی گردیده بود که بخش عمده آن تا این تاریخ توزیع و در اختیار کشاورزان مناطق مختلف استان قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به آزمون‌های دوره‌ای کودهای توزیعی ، کشاورزان عزیز می توانند با اطمینان کامل از کودهای شیمیائی که با آرم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی عرضه می‌گردد ، استفاده نمایند. در طول سال جاری ۱۳۵ مورد نمونه برداری و آنالیز کودهای شیمیائی از انبارهای سازمانی و شرکت پتروشیمی شیراز در جهت کنترل کیفی کودهای توزیعی صورت پذیرفته است.

ابراهیمی زاده بیان کرد : بخش زیادی از کودهای توزیعی را کودهای ازته تشکیل می دهند که تولید شرکت پتروشیمی شیراز است و توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بین استانهای مختلف کشور توزیع می گردد و البته عمده تولیدات پتروشیمی مذکور در استان فارس توزیع می گردد. در طول سال جاری تاکنون بیش از ۴۳۵ هزارتن کود اوره از مبداء شرکت پتروشیمی شیراز بین استانهای مختلف کشور توزیع گردیده است.  

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس گفت: در حال حاضر با ذخیره بیش از ۲۲ هزارتن انواع کودهای شیمیائی در انبارهای سازمانی تدارک مناسبی از نهاده مذکور برای ایام پیش رو تا پایان سال و حتی جهت کشت صیفی سال آتی دیده شده است و آمادگی کامل برای اجرای طرحهای در دست اقدام وزارت متبوع اعم از کشاورزی قراردادی و طرح الگوی کشت وجود دارد.

وی در پایان افزود : علاوه بر نهاده کود شیمیائی و با توجه به نیاز کشاورزان ، در زمینه تدارک و توزیع سموم نیز با بهره‌گیری از ظرفیت مجتمع تولید سموم متعلق به شرکت واقع در شهرستان آبیک استان قزوین ، سموم مهم و مورد نیاز کشاورزان تدارک گردیده و در حال توزیع می باشد. 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
تابناك وب
محل كد آمار